/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Hvad er dslnummer?
Fra : wibbi
Vist : 5303 gange
200 point
Dato : 29-11-06 19:39

Jeg skal skifte tlf/internetudbyder og skal udfylde en rubrik med dslnummer.
Der står at nummeret altid starter med dsl. Og ellers ingen forklaring. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 29-11-06 20:43

hmm... mon ikke support hos den udbyder som du er ved at skifte TIL ved hvad det dsl nummer betyder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-06 20:54

Nu ved jeg ikke hvor du vil skifte fra eller til men hos Cybercity er dlsnummeret

Citat
5) DSL0100
DSL-nummeret er dit Cybercity produktnummer og samtidig dit brugernavn. Du skal oplyse dit DSL-nummer i forbindelse med flytning, op- eller nedgradering af hastigheden, ved ombytning af dit bredbåndsudstyr, eller når du kontakter Cybercity Support. Du skal desuden bruge DSL-nummeret, når du redigerer dine tjenester online via

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 29-11-06 21:00
Godkendelse af svar
Fra : wibbi

Dato : 06-12-06 11:12

Tak for svaret ans.
Ja, det er åbenbart en "Cybercity-ting" med det dsl-nr.