/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mobil telefon med stor skærm?
Fra : cool_boy12
Vist : 404 gange
50 point
Dato : 28-11-06 16:36

Hej, leder efter en telefon, med farve skærm og den skal have en stor skærm, helst uden kamera, hvilken telefon anbefaler i, skal købes brugt

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-11-06 16:43

Skal selv have en Nokia E61. http://www.nokia.dk/phones/e61/

Den har i hvertfald en stor skærm men er meget minded på erhverv, med alle de fordele og ulemper det medfører,

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 28-11-06 16:56

Jeg er meget glad for min nokia 6131 den syntes jeg har en stor skærm, men den har godt nok også kamera, jeg bruger den dog aldrig.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 28-11-06 16:59

Du kan næsten ikke finde en telefon i dag uden at der er kamera i. Fordelen ved kameraet er dog at selve skærmen mange gange er af bedre kvalitet, da den skal vise andet end grafiske iconer i meget få farver. Dit valg kan også afhænge meget af hvad du skal bruge telefonen til osv. Skal det være til GMS eller 3G netværket? Hvad må den koste osv?

Jeg synes den her ser fornuftig ud: http://www.nokia.dk/phones/n73me/

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-11-06 17:04

lassethorsted der er faktisk flere og flere telefoner der især anvendes erhvervsmæssigt som ikke har kamera da dette ikke altid er tilladt at medbringe til forskellige virksomheder. Endvidere har denne type telefoner ofte andre funktioner som mail, office funktioner mv. hvorfor de faktisk har et ret godt display.

Eksempelvis har E61 ikke kamera men understøtter op til 16 mio. farver på 320 x 240 pixel

Kommentar
Fra : cool_boy12

Dato : 28-11-06 17:06

ahh , som jeg sagde så skal det være en billige telefon, med så lidt teknologi så muligt, det skal ikk være det nyeste

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 28-11-06 19:13

hvad er 'stor' :)

http://www.telekaeden-glostrup.dk/telekaeden/index30.html

priserne er til at komme i nærheden af både som nye og brugte

kameraet er der man du kan jo lade være med at bruge det

Annuller spørgsmålet
Fra : cool_boy12

Dato : 26-01-07 12:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål