/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Numark eller Stanton?
Fra : Merlin12321
Vist : 325 gange
213 point
Dato : 27-11-06 18:20

Hej jeg går og tænker lidt på at investere i en pladespiller til at scratch'e på, da min gamle (Technics) lige er gået i stykker (og blevet solgt).
De to mulige jeg har kigget på var en Numark TTX og en Stanton ST 150, men jeg ved ikke så meget om de nye spillere, da jeg har brugt Technics i så lang tid.

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 22-02-07 01:24

Prøv www.aage.dk