/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
efterlyser lånehaj HASTER!!!!!
Fra : mammazuka
Vist : 1994 gange
20 point
Dato : 25-11-06 22:14

Jeg er kommet i økonomiske problemer. Jeg står i RKI, og har fået afslag fra samtlige banker og udlånsfirmaer.Jeg ser mig derfor nødsaget til at låne penge uden om bankerne. Jeg er ikke interesseret i gode råd, selvom det sikkert er i en god mening. Jeg efterlyser en lånehaj, eller en der kan oplyse mig om hvordan jeg kommer i kontakt med en. Det haster!!!!

På forhånd tak M.V.H kenneth

Jeg kan kontaktes på e-mail : mammazuka@hotmail.com

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 20 point
Dato : 25-11-06 22:33

Sjovt som den slags desperate indlæg altid kommer fra HELT nye medlemmer, du fandt stedet her, så ka ndu vel også finde en der vil låne dig penge

Ellers så henvend dig på det nærmeste værtshus, der er med garanti en der enten bliver kaldt "Lillebror", Langøre" eller "Stump" som kan sætte dig i forbindelse med de "rigtige" personer

Godkendelse af svar
Fra : mammazuka

Dato : 25-11-06 22:40

Tak for svaret Kortoververden. En gang skal jo være den første det kan godt være jeg er nyt medlem, er du så kandupræsident eller hvad. Jeg skulle have skrevet "ingen gode råd selvom det er i en go mening, og ingen flabede kommentarer fra garvede kandumedlemmer.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-11-06 22:41

Og med den tone skal du nok få masser af hjælp

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 25-11-06 23:00

betal dig gæld,og du skal se så gider banken nok snakke med dig igen.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 25-11-06 23:04

men ok,,,på div kinesergrill der kan det for det meste lade sig gøre,men renten er høj meget høj,omkring 100%. så det kommer nok lidt an på hvor desperat man er.

Kommentar
Fra : mammazuka

Dato : 26-11-06 00:50

når jeg mangler penge kan jeg jo ikke betale min gæld til banken, og det jeg skylder banken er rimelig overskueligt ca 56000, og jeg afbetaler også, men jeg står og mangler 20000 her og nu, ikke senere. Ved ikke om det var en joke Barkebillen, men kan du anbefale en speciel kinesergrill, for ja jeg er desperat. Livet handler ikke om at være gældfri, men om hvad man vil og har brug for her og nu, og så må man overveje om den pris man så skal betale senere er det værd.