/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvad skal jeg vælge???
Fra : hutter
Vist : 649 gange
40 point
Dato : 23-11-06 21:34

Jeg skal ud og have en knallert. Men jeg ved ikke hvad det skal være for en, for jeg har ikke så meget forstand på knallerter. Så jeg ville spøre om nogen kunne sige mig hvad man skulle vælge?.
Hilsen Alex...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-11-06 22:10

Det kommer an på din alder vægt højde, og om du vil have en meget stabil, eller lidt dårligere billig knallert.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-11-06 22:59

P G O eller lign hold dig fra T hansens de er billige men kvalliteten er også ringere
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-11-06 23:03

P G O eller lign hold dig fra T hansens de er billige men kvalliteten er også ringere
Mvh Sune

Kommentar
Fra : lianes

Dato : 24-11-06 08:53

hej alex. køb du dig en puck maxi, det ved man da hvad er, de er stabile, og nemmere at reparere på hvis der skulle blive noget. vh lianes.

Kommentar
Fra : kandu01

Dato : 30-11-06 10:27

De har en over i thansen til 7500 kr. en 4-takter.
Men ville nok anbefale en PGO Comet den koster 9500 med hjelm, lås og hele lortet =)
Og de køre altid og der er aldrig vrøvl med dem . Kender 1000 der har den. Kender ikk en eneste der har haft problemer med dem.
Og de er fede nok syntes jeg så den ville jeg anbefale.
PGO Hot 50 er også fed men lidt dyre. Kan ikk lige huske prisen. !?
Men håber det har hjulpet lidt.

Mvh Martin . c",)

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 06-12-06 02:26

jeg kører selv Aprilia Sonic,fordi jeg blev træt af at kæresten altid snuppede bilen. Den er 3 år gammel,kører super godt, og jeg har aldrig haft problemer med den. dog ligger den i den i den lidt dyre ende af skalaen,,,,, ca. 17.000 gav jeg for den.

Accepteret svar
Fra : klamtango

Modtaget 40 point
Dato : 24-12-06 09:13

pgo trex 50 er klart at foretrække der findes ingen bedrer de koster kassen men holder også prisen

pgo comet så daller kvaliteten men kan gå an

køb kun nye knallert så undgår du problemer og kør lovlig

held og løkke

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-06 01:29

KØR LOVLIGT??? er der nogle af dem der gør det ?? Så vidt jeg har erfaret kører en 30 knallert ca 50 og en 45 kører ca 70 lovligt .Men skal man så gasse ned så det passer til den tilladte hastighed
Mvh Sune
Og god jul forresten

Kommentar
Fra : klamtango

Dato : 25-12-06 10:53

køb aldrig en ulovig knallert de er smadret og pint sammen
hvis du rammer nogen eller noget er der ingen forsikringer der dækker
en lovig knallert kan kører lidt over 40 hvis du er god til at skrue

Godkendelse af svar
Fra : hutter

Dato : 09-01-07 16:09

Tak for dit svar. jeg køber nok også en pgo hilsen Alex