/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
PGO hot50 80-85 km/t?
Fra : pepZ
Vist : 558 gange
40 point
Dato : 04-01-03 18:43

Nu har jeg pillet skiven på scooteren, men vil gerne have den op på 80-85 km/t. Hvad er den billigste og bedste måde at klare det på???

Kommentar
Fra : T1

Dato : 04-01-03 23:25

Du bør overveje en række spørgsmål i kategorien helbred, hvis du vælger at få din PGO hot50 til at køre 80-85. Der skal ikke mange gange i asfalten til før ovennævnte kategori bliver aktuel.

M.h.t. dit problem så kan / vil mange forhandlere hjælpe dig med opgaven. (desværre). husk hjelm, ingen sprit og kør med omtanke.

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 40 point
Dato : 05-01-03 06:41
Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 05-01-03 09:17

du skal bare sætte et topstykke på fra et tun og blokkere blindrøret.Og hvis du så køre med de orginale ruller, så skulle den gerne komme til at køre omkring 85 km/t. Hvis du sætter 7 g ruller i ryger noget at topfarten men du får et bedre optræk..

Kommentar
Fra : pepZ

Dato : 06-01-03 12:31

Min forige scooter kørte 90 km/t det var bare en lille JOG, så T1 det går jo nok...
Men tak for rådet