/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Reklame på tv2
Fra : Dressman
Vist : 617 gange
60 point
Dato : 21-11-06 10:13

Hej.. Der kører pt. en reklame for en klassisk cd box med 100 af de bedste numre. Hvad hedder den? Jeg mener ikke de siger det?

Mvh.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-06 10:21

Jeg mindes ikke at have set reklamen, men prøv at kikke her om du kan genkende noget

http://www.dr.dk/Musik/Klassisk/Artikler/2006/03/31140744.htm

http://www.cdklassisk.dk/index.php/cPath/21_47

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 21-11-06 10:23

Jeg mener bestemt bare den hedder 100 classics. Eller noget i den dur.
Det burde være nok til at kunne finde den i butikken.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 70 point
Dato : 21-11-06 10:30

Jeg har ikke set reklamen, men vil tro det er denne cd du tænker på

http://www13.cd-wow.dk/detail_results.php?product_code=278224

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-06 10:35

Jeg tror nu alligevel jeg har hørt lidt af reklamen, og mener trompetisten Per Nielsen også var med???

Kommentar
Fra : Dressman

Dato : 21-11-06 10:37

@ans

Ja det er den.. Jeg takker og bukker

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-11-06 12:05

Det r ik nok å tak å buk. Luk ? og giv ans hendes velfortjente point!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-11-06 12:11

I øvrigt har du stillet to andre ? hvor du har fået gode svar. Disse bør du også lukke og TAKKE for hjælpen. Du er ny Kandu'er så du ved åbenbart ikke hvordan. Men så læs hjælpen eller spørg.

Velkommen for resten

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-06 18:37

jagten på brugermisbruget med ikke at lukke er gået ind

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-06 18:44

miritdk

Grin du bare, du deltager jo selv i den "jagt"

http://www.kandu.dk/Spg96707.aspx#1049615

bare i en anden tråd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-06 18:49

ja da ans - det behøver du ikke lægge i kartoteks skuffen - men takken for hjælpen ligger da pænt her - der er bare det at et accepteret svar gør det lidt nemmere at søge på det

skal vi så lære dem det eller hvad ????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-11-06 18:51

Ja ja Piger, men det er bare endnu et eksempel på en ny bruger der ikke har fattet sammenhængen mellem at udlove point for et svar og så at GIVE dem. Kandu's hjælpeside er åbenbart stadig ikke god nok hvad det angår, eller også er folk simpelthen for dumme.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-06 18:53

tjaaaaaaaah

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-11-06 19:01

Så vidt jeg lige husker har i begge været involveret i Dressman's 2 tidligere spørgsmål. Det er squ da irriterende at fyren ikke kan finde ud af at lukke sine spørgsmål.

NÅÅH - Men jeg kan da være totalt ligegyldig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-11-06 19:12

P.S.: Det der med "ligegyldig" stammer herfra:

Citat:

Den danskere sprog er en svær en, og den bliver værstere og værstere. Men jeg er squ da ligegyldig, jeg fik 10 i mit dansk eksammen!

Haha Abduhllah Ibrahim Jensen

Citat slut.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-06 19:18

Jeg har da ikke tidligere været involveret i spørgsmål fra Deassman

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-06 19:19

Dressman, det var en upser

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-11-06 19:28

Hvis ingen andre vil eller kan:

Dressman du har flere muligheder:

1. Du kan annullere spørgsmålet. Dine point ER tabt og du giver dem ikke til nogen.
2. Du kan læse alle kommentarer igennem og så vælge den bedste kommentar som svar på dit spørgsmål. Du trykker så på Accepter oven over det valgte og så skal du bare se!
3. Du kan forhøje point-tallet med min. 20 point og dermed bringe det op igen så andre Kandu’er får øje på det og måske kommer med endnu bedre kommentarer.

Venlig hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-06 19:52

Citat
Du kan forhøje point-tallet med min. 20 point og dermed bringe det op igen så andre Kandu’er får øje på det og måske kommer med endnu bedre kommentarer

Det er 10 point

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-11-06 20:02

Tak for korrektionen ans. Palaver slut

Godkendelse af svar
Fra : Dressman

Dato : 22-11-06 10:22

Tak for svaret ans.