/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Køb af mobil
Fra : lham
Vist : 429 gange
200 point
Dato : 21-11-06 06:12

Det er jo en jungle at finde rundt i så hvis nogen har forslag der matcher nedenstående og gerne erfaring med dem hører jeg gerne.

følsom FM radio
MP 3 afspiller min. 1GB
dictafonfunktion min 1 GB (voice recording gerne med mulighed for stemme aktiveret optagelse )
Alm telefonfunktion ikke avanseret (Nokia 3210 niveau tilstrækkeligt )

Kamera ikke nødvendigt
ikke sim låst
intet abonnement

pris max 800 kr

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 21-11-06 06:20

Har du overhovedet en mobil i tankerne, der overholder dine kriterier?

Gert

Kommentar
Fra : lham

Dato : 21-11-06 06:45

gert
nej men med de tusinder af modeller der findes må der vel også være en der matcher mine kriterier-eller mener du det er umuligt?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-06 08:15

Iham, med de kriterier du har, må du kikke brugt, næsten alle brugte tlf. er ikke sim-låst

At den er brugt, behøver ikke betyde, at den er gammel og slidt, mange især unge, skifter tlf. meget hurtigt.

Jeg kender til en model der opfylder dine ønsker, men ikke til din pris. Sony Ericsson K750i. men der er kamera i, faktisk et rigtigt godt et

Her er en til 900 kr. men måske du kan få prisen ned??

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?Fritekst=telefon&RubrikId=27150&PrisTil=9999999&PrisFra=0&Medbillede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&SektionId=0&BilledVisning=

Men ellers så tjek www.guloggratis.dk www.papkassen.dk mm

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-11-06 10:27

Du kan købe denne af mig,,,
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1_loader&php=php1_10247&zone=pp&lm=pp1&pid=10247
Har været brugt Max 5 timer, ikke simlåst.
Men den er vel gået hen og blevet for gammel - allerede.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 21-11-06 16:49

til disken
jeg ved ikke om 350 i er blevet for gammel men den har alt for meget underholdnong og for lidt hukomelse-men tak fortilbuddet

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-11-06 17:22

Bare helt iorden, købte den kun på grund af et billigt tilbud... 1 Krone.