/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Valg af skærm
Fra : lars.llp
Vist : 374 gange
260 point
Dato : 20-11-06 16:53

Nu står jeg for at skal udskifte min samsung synmaster 757nf, da den er ved at stå af. Jeg har set på følgende 19” skærme samsung syncmaster 940B, samsung syncmaster 960BF, og LG Electronics L1900J. Hvad kan i anbefale at jeg vælger? Jeg skal ikke bruge skærmen til at spille på, men en del arbejde med billeder og normal surfing/multimadia-brug.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-06 17:45

det absolut bedste er at gå ind i de butikker de sælger og få lov at se skærmen så du kan føle/se dig frem

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-11-06 19:43

hvis du køber det sidste blad - Komputer for alle - er der en stortest at 20" skærme og der er mange forskellige priser.

Kommentar
Fra : moira

Dato : 21-11-06 10:27

Hvis jeg var dig ville jeg tage og kigge på min kammerats side www.flatpanels.dk, som er Danmarks største fladsskærmsportal.. her kan du finde test af skærme og et stort forum hvor brugere diskutere og kommentere på en lang række skærme.

Kommentar
Fra : peter1215