/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Søger igærdigt job i Aalborg
Fra : Søsser
Vist : 513 gange
100 point
Dato : 20-11-06 15:13

Hejsa.
Jeg er studerende og har prøvet at søge efter job en masse steder nu. Det er lykkedes mig at få et par stykker såsom barnepige og hundelufter, men det giver ikke så meget i pengepungen i ængden, da jeg gerne vil tjene til at flytte næste år.
Har prøvet sådan noget som moment, jobzonen, Nordjyske og annomcer hist og her. Noglr der har en ide, eller kender et sted de mangler hjælp?

Bor i Aalborg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-06 15:21

Du kunne jo gå rundt og spørge de steder du kunne tænke dig at arbejde - det virker meget bedre....

Og hunden skal jo luftes alligevel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-06 15:23

steder der typisk mangler medarbejdere er for eks netto og andre supermarkeder - har du forsøgt dig der ???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-11-06 16:42
Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 20-11-06 19:04

Prøv evt. Postdanmark http://www.postdanmark.dk/index.jsp

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 21-11-06 12:10

Hmmmm. www.af.dk har vist også en kategori for ung-arbejde o.lign.

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 30-11-06 22:59

Der mangler mange ekspedienter i diverse butikker og supermarkeder, især op til jul. Mød op personligt. Det virker bedst.

Men som også en anden har skrevet, så prøv Post Danmark. De mangler mange weekend afløsere