/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Pris på serverskab
Fra : luxenburger
Vist : 935 gange
100 point
Dato : 16-11-06 12:55

Jeg har købt en ejendom hvori der bl.a. findes et nyere serverskab. Der er tale om et 19" rack-skab og der er vel plads til en 5-6 racks. Der sidder stadig to racks med diverse stik osv hvorfra der udgår noget lyslederforbindelse.

Hvad kan man forvente at kunne sælge sådan et skab for?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 16-11-06 13:58

Metalprisen

Ønskes mere bedes foto vedlagt

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 16-11-06 15:25

Du får ikke meget for 1 kg jern i dag og de par gr. kobber i ledningerne får du heller ikke noget for.
Du skal nok selv køre det på forbrændingen eller til en skrothandler.
Sådan er livet, ikke alt er noget værd.

Hilsen
hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : luxenburger

Dato : 16-11-06 15:44

Tak for svaret refi. Jeg kan vel bruge det opbevaring af spiritus osv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-06 15:51

Selv tak....

Ikke nogen dum ide