/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Copenhagen Marathon 2008
Fra : scandinavia
Vist : 825 gange
100 point
Dato : 15-11-06 18:38

Hejsa

Jeg har brug for meget hurtigt at finde ud af hvornår CPH Marathon bliver afholdt i 2008.
Nogen der kan hjælpe mig, gerne med valide kilder

Knus

Accepteret svar
Fra : fh1dk

Modtaget 60 point
Dato : 15-11-06 18:58

Normalt afholdes det sidst på foråret - prøv at tage kontakt til atletikklubben Sparta http://www.sparta.dk/1we.aspx det er sparta der er hovedarrangør af dette arrangement.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-06 19:02
Kommentar
Fra : scandinavia

Dato : 15-11-06 19:03

Jeg ved det normalt afholdes omkr. d. 20 maj, men jeg har brug for en præcis dato så hvis nogle kan nogle smutveje på nettet... det er det jeg tænker på...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-06 19:15

Scandinavia, jeg tror desværre ikke datoen er offentliggjort endnu, jeg har kikket på mange link på denne side, men ikke fundet bare et løb for 2008

http://www.100marathonclub.org.uk/links.html

Godkendelse af svar
Fra : scandinavia

Dato : 16-11-06 19:24

Tak for svaret fh1dk.

Jeg kontaktede i dag Sparta.
Til andre brugere der evt. køber dette spørgsmål, kan jeg informere at det bliver afholdt d. 18. maj 2008, og at det som regel altid er 3. søndag i maj. Datoen for 2009 er fastsat, men den har jeg i dagens stress og jag glemt (det var jo ikke den lille egoistiske mig skulle bruge)

God weekend!