/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
LG KG800 anbefaling/erfaringer
Fra : hyggemor
Vist : 734 gange
50 point
Dato : 13-11-06 23:54

Hey

Vores søn ønsker sig en ny mobil i julegave og "sværmer" omkring LG KG800. Da jeg kun kender til Nokia søger jeg nogle oplysninger om LG.

Jeg har læst lidt omkring modellen og ser til min skræk at den kun findes med engelsk menu eller er jeg helt forkert på den?

Jeg ved godt at KG800 er ny og der er nok derfor ikke ret mange erfaringer, men lidt har også ret. Hvis du har en anden LG, hører jeg også gerne din erfaring.

Hvad med hensyn til:
sms (lige så god som nokia?)
opladning (er der erfaringer med batteriet?)
stavekontrol (ligeså avanceret som nokia?)

Accepteret svar
Fra : Zwekja

Modtaget 25 point
Dato : 14-11-06 16:40

jeg har den selv... og jeg var tidligere nokia bruger.
Men LG er faktisk utroligt godt, også laver de nogle meget lækre mobiltelefoner mm.

Sms og stavekontrol er helt ligesom Nokia, og bateriet har jeg dog ikke haft problemer med, det holder i et par dage, også skal det lades op.

Kommentar
Fra : blank

Dato : 14-11-06 22:17

Er der dansk menu?

Jeg har hørt at den er langsommere til sms end Nokia, er det korrekt?

Hvor længe har du selv haft denne?

Jeg ved godt at den er sej, men den skulle jo også gerne virke efter hensigten

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 15-11-06 13:42

har haft den 2 måneder, og har ikke haft noget problem med dens hastighed, jeg købte den i en dansk butik, så ja den er på dansk, både menu og ordbog.

Jeg købte den hos telekæden.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 16-11-06 17:07

Den er en gode mobil...Bare køb den til din søn. Glædig Jul til alle

Kommentar
Fra : blank

Dato : 16-11-06 20:26

Har kigget lidt rundt omkring, og der vil jo altid være delte meninger. Vi har jo ikke samme smag eller krav.

Mange gange ved de unge godt hvad de vil have. Så det må være op til dig, at bedømme, om den er pengene værd. Eller giv ham penge til hvad du selv vil give, og lad sønnike om resten.

Godkendelse af svar
Fra : hyggemor

Dato : 16-11-06 22:35

Tak for svaret Zwekja.