/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Gilera Runner SP Problem
Fra : benny_k
Vist : 309 gange
100 point
Dato : 11-11-06 17:47

Er der nogle her som kan fortælle mig hvad problemet er ?
Jeg har fået fjernet de to skiver i varioen,da jeg godt ville have den til at køre lidt hurtigere.
Men problemet er nu. den kom godt nok til at køre lidt hurtigere ca. 45 Km/t. men det er ved ca. halv gas,hvis jeg prøver at gasse helt op så dør den. Er det fordi der skal foretages yderligere ændringer for at den skal komme til at køre optimalt eller hvad.??
Det skal dog også lige nævnes at det er den eneste ændring der er lavet,alt andet er originalt.

Kommentar
Fra : Merrild89

Dato : 11-11-06 18:06

dysen kan være for stor?? der sidder plumbering i udstødningen? varioen kan være sat forkert sammen. der er nok muligheder :D

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-06 19:02

Hvis dysen er orginal, så skal den skiftes hurtigst mulig til en størrer, da stempelet ellers kan sætte sig fast.
Du drejer karburatoren, så du kan tage dens bundkar af, og skruer den lille messingskrue ud, ser på siden af den hvilket nummer den har, og hvis det feks. er nummer 56, så køber den en der er 10 numre størrer, altså 66
VH Palle Hansen