/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
komme ud...
Fra : UnderCover
Vist : 404 gange
20 point
Dato : 11-11-06 16:11

Hvordan kan jeg i PS lave det sådan at det ser ud som om noget kommer ud af et stykke papir???

Se http://www.avatarlogos.com/Images/TalibasFC.jpg

Det kunne være så fedt hvis der er et klogt hovede som kan lære mig det

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-11-06 18:28

Have en god tegnehånd, ellers er det vist svært.
Der er ikke brugt noget specielt til at lave det,
Men et Plugin eller 2 kan ikke gøre skade.
Har en del plugin´s til PhotoShop 7, du gerne må få, ved ikke om de kan bruges til det du gerne vil lave, men de kan så meget andet, og så vidt jeg kan huske er de alle Freeware.
En PM er iorden.

Kommentar
Fra : Kasper_Hviid

Dato : 19-01-07 18:20

1) Tegn området der skal "poppe ud" på et lag for sig selv.
2) Højreklik på laget og vælg "Blending Options...". Der dukker nu en dialogboks frem.
3) Sæt flueben ved "Drop Shadow" samt "Bevel and Emboss". Gå eventuelt ind og juster indstillingerne som du ønsker dem.