/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
England vs Danmark
Fra : 4230
Vist : 522 gange
40 point
Dato : 10-11-06 11:35

Hjælp mig i min nød, for jeg mangler dansk inspiration!
Jeg er en dansk pige, midt i tyverne, der har en kæreste fra England. Endnu engang skal vi over og besøge min "svigerfamilie" i julen og er det jul, skal der være gaver... men hvad? Min "svigerfamilie" har aldrig været i dk, men er meget interesseret i mit opland. Derfor vil jeg gerne give dem en gave, der er typisk dansk. Er der nogen der har en idé... sidste år havde jeg rugbrød, sild og snaps med... hvad skal jeg medbringe i år?
Mvh Karoline.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 10-11-06 11:43

Jeg har boet i mange år i udlandet nu, er i andet "udenlandske" ægteskab og altid populære gaver til mine "udenlandske" familier og venner er

Stelton: askebæret, termokander og specielt den meget smukke øloplukker.
Det er Danish design, når det er bedst og passer ind i ethvert hjem.
http://www.stelton.com/Listpages.aspx?id=5&category=4

Juleuro'erne fra Georg Jensen:
http://www.dphtrading.com/Georg_Jensen_Jul-Paaske=Juleuro.aspx?na=011001

Jeg kan sagtens finde på mere, hvis du vil!

Har mange års erfaring

Frieda

Kommentar
Fra : KathrineE

Dato : 10-11-06 11:56

Min kæreste er også engelsk, men bor her i DK med mig. En af de ting min kærestes forældre har fået af os og været hel vilde med er en osteskærer. Både hans mor + mand og hans far + kone er helt fjollede med de danske osteskærer med strenge. I England plejer de jo gerne at skære deres cheddar med en kniv. Vi købte en lækker en fra Stelton - så får de jo også noget skønt dansk design;) Ellers ville jeg helt sikkert anbefale at købe noget andet dansk design. En øllefant måske - og så nogle gode danske øl...

Kommentar
Fra : elha

Dato : 24-01-07 14:29

Hej Karoline
Har du et godt bud på, hvordan man kan transportere varer fra England til Danmark, hvis man har købt for meget, og ikke kan have det med i flyet?

Mvh. Elha