/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
brænding af cd inkl. tracks
Fra : bolette
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 10-11-06 08:58

Hej jeg har et problem ved brænding af cd hvor jeg gerne vil have brænderen til at skrive track numrene på skiven..... Desværre sker der det samme hver gang jeg har brændt en skive....der står bare track 1; track 2....osv.
Hvad gør jeg forkert..?
Jeg brænder i Nero 6.0, Og min brænder er en pioneer. Har windows XP home

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 10-11-06 09:03

Du kan tage dette program ned,den går selv på internettet og finder titlen på dine musik-nummer

http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/Sound_Event_Editors/Zortam_Mp3_Media_Studio.html

Kommentar
Fra : zhogun

Dato : 12-11-06 17:42

hvis numrene du vil brænde er af forskellige kunstnerer og de er ukendte, kan det være der ingen informationer er om disse.

Jeg ved at Windows media player, den brænder langsommere end Nero, finder mange at kunstnerne via nettet, men ellers kan du skrive numrenes navne ind inden de bliver brændt. ved ikke om man kan det i Nero, men det kan det være.

Kommentar
Fra : zhogun

Dato : 12-11-06 17:45

hvis numrene du vil brænde er af forskellige kunstnerer og de er ukendte, kan det være der ingen informationer er om disse.

Jeg ved at Windows media player, den brænder langsommere end Nero, finder mange at kunstnerne via nettet, men ellers kan du skrive numrenes navne ind inden de bliver brændt. ved ikke om man kan det i Nero, men det kan det være.

Kommentar
Fra : bolette

Dato : 12-11-06 21:28

Hej alle sammen.... jeg har dd formatteret min harddisk, for den ville absolut ikke hvad jeg ville. Det er måske også derfor den drillede mig....
Jeg er startet forfra og har ikke problemet nu.....men tak for hjælpen selv om det ikke hjalp