/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Min ps "fryser".
Fra : nuppe1
Vist : 718 gange
100 point
Dato : 08-11-06 15:32

Hej alle eksperter.

Nu har jeg oplevet, bare i dag, at min pc "fryser", altså sætter
sig fast, så jeg må tage en varm nedlukning.
Jeg har kørt antivirusprogrammet igennem, men det
hjælper ikke.

Nogle gode forslag????

Mvh Anny

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-11-06 15:50

Prøv at højreklikke din harddisk C drevet (når den virker ) og vælg - Egenskaber - Funktioner - Undersøg nu - Sæt kryds i begge og efter næste genstart undersøges harddisken og styresystem for fejl og de bliver automatisk rettet

Accepteret svar
Fra : lasseogmads

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-06 16:23

prøv at højreklikke på ´´denne computer´´ tryk ´´egenskaber´´ tryk ´´Hardware´´ derefter tryk ´´enhedshåndtering´´ kig ved dem alle sammen hvis der er en gul mærke er der en fejl højrekilk på den hvor der er en gul mærke og tryk opdatere driver...

Kommentar
Fra : nuppe1

Dato : 08-11-06 17:42

Hej begge 2

Tak for det.
Fijala: Det har jeg prøvet, uden resultat.

Lasseogmads: Det har jeg lige gjort nu, det var min printer som tilsyneladende
var kommet ud af tur, har ellers haft den i næsten et år. Jeg trykkede på det gule
mærke, for at opdatere driver, der kom en kasse som sagde, at det skulle jeg lade være
med, da det ikke var sikkert den var compatibel med XP, nå jeg gjorde det nu alligevel, den
har jo været der i næsten 1 år. MEN så kom en ny kasse: Filen wcp412aDLL' på (ukendt) skal bruges
ja så skulle jeg angive stien?????
Nå men jeg har efterfølgende været derinde igen og nu er er ingen gule mærker, og min printer fungerer fint. Så tak for det gode råd. Håber det var det.
Mvh Anny

Godkendelse af svar
Fra : nuppe1

Dato : 08-11-06 17:43

Tak for svaret lasseogmads.