/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hvad skal jeg købe Laptop
Fra : hjerterum
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 07-11-06 18:25

Jeg går med tanker om at købe ne bærebar pc som jeg skal bruge til at redigere billeder på og måske redigere film så den skal kunne vise muskler og der må gerne være en stor skærm med en rigtig god opløsning hvad skal jeg vælge....

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-11-06 18:51
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 07-11-06 23:33

skynd dig..de har stadig bud i bilka på HP pavilion dv8000. til 7500,- Har selv købt den og den funger sq fint.
Den er med 1gb ddr2 ram. har 256mb grafik kort. gentrino duo procesor. osv osv..
17" skærm og numerisk tastatur. hvilket er rart. ( bruger den til tegneprogrammer )

Side 16 i bilka avisen

Junior

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 09-11-06 18:43

Var det virkelig hvad der var af forslag...................

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 50 point
Dato : 09-11-06 19:40

Du gir jo heller ingen respons.. hvis ud vil ha forslag, så kig på edbpriser..der er masser af computere.
Hvad er der galt med den jeg linker til ? Den har et af de kraftigeste grafik kort som er på markedet. den har masser af ram. centrino dou processor, som er det bedste på markedet.
Det er i en prisklasse, hvor alle kan være med..

Junior

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 09-11-06 21:11

Tak for svaret CCjunior.