/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
klaver noder til shubidua
Fra : tinaoure
Vist : 1870 gange
40 point
Dato : 06-11-06 19:21

er der mon nogen, der kan fortælle mig, hvor jeg finder klaver noder til "I En Helt Ny Verden" med Shubidua?

Accepteret svar
Fra : Tribler

Modtaget 50 point
Dato : 06-11-06 19:47

Send mig en email, og jeg kan skaffe den.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-11-06 22:10

Hej til dig.

Du kan låne noder på biblioteket, jeg har selv lånt en hel bog med Shubbernes sange. Den var så god at jeg købte den hos boghandleren bagefter

Prøv i det hele taget at besøge dit bibliotek, hvis du ikke har kigget i deres nodesortiment lover jeg dig at du bliver glædeligt overrasket

Venlig hilsen Dorthe.

Godkendelse af svar
Fra : tinaoure

Dato : 06-11-06 22:30

Tak for formidabel og hurtig hjælp

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-11-06 22:34

alle tiders når tingene lykkes