/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Køb af blæser
Fra : pantifal
Vist : 379 gange
150 point
Dato : 03-11-06 17:01

Jeg har en Fujitsu-Simens Amilo L series 1310 computer. Den er ca 8 måneder gammel.

Der er begyndt at komme meget larm fra blæseren som sidder under computeren.

Jeg har haft skildt det ad for at rense så det er ikke fordi der er skidt i den.

Nogen gange er lyden ret høj og andre gange er den helt normal men for det meste er der en skrabende lyd.

Når den bliver rigtig slem hjælper det at banken lige så stille under maskinen.

Hvad kan jeg gøre ved det ?
Hvis der ikke er andet at gøre hvor kan jeg så købe en ny?

Pantifal

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 03-11-06 17:05

Sæt en ny køler på.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-11-06 17:15

Under computeren? Er det en bærbar?

Du har jo stadigvæk reklamationsret så du kunne vælge at sende den ind til reparation, men hvis du selv kan udskifte den kan du måske bare få fujitsu.siemens til at sende dig en ny!

Kommentar
Fra : pantifal

Dato : 03-11-06 17:19

Det er en bærbar.
Den er desværre ikke I Danmark hvor jeg har købt den og kommer det heller ikke i nærmeste fremtid så jeg kan desværre ikke benytte mig af reklamationsretten.

Jeg kan godt selv udskifte den.

Ved du hvor jeg skal henvende mig for at få en ny del?

Pantifal

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-11-06 17:28

Der må vel stå et fabrikationsnummer eller lignende på den! Send en mail til fujitsu og forklar dem om problemet og at du har købt den udenfor Danmark! Mon ikke de kan skaffe en ny til dig så?

Kommentar
Fra : tedd