/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
PLASTIC KIRURGI
Fra : scarlets
Vist : 1168 gange
100 point
Dato : 01-11-06 11:39

Hvor kan man få løftet sine tunge øjenlåg og fjernet overskydende plus-kæber (hængemule) ?
Det skal være et godt og anerkendt sted med gode resultater, men meget gerne i et land, som ikke er så dyrt. Polen måske ?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 01-11-06 13:32

Citat
men meget gerne i et land, som ikke er så dyrt. Polen måske ?

Måske er det i sidste ende dyrere ar spare i begyndelsen

Først og fremmest rejseudgifter.

Og hvis noget går galt, (især har der været mange sager netop med mislykkede øjenlågsoperationer, og såmænd også her i DK) har du ikke samme muligheder for at klage, og selv om der var, ville der løbe yderligere rejseudgifter til.

Øjenlågene kan du få tilskud til her i DK, såfremt det skønnes at være af mere end kosmetisk problem, altså at det hæmmer dine øjne.

mvh dova

Kommentar
Fra : Bettina78

Dato : 01-11-06 22:40

Min mor har fået det gjort ganske gratis i Danmark fordi det generede så meget af hendes udsyn når hun kiggede til siden...
det er ved at være en del år siden og de hænger meget igen, og har fået at vide af sin læge at hun kan sagtens få det gjort igen....Og igen uden beregning...
Så prøv lige at snak med din egen læge i første omgang og se om du kan få en henvisning ihvertfald med dine øjenlåg...

Mvh. Bettina

Hov kommer lige i tanke om at min svigerinde også har fået det gjort for 6 mdr. siden ca. også uden det kostede hende en krone

Godkendelse af svar
Fra : scarlets

Dato : 14-11-06 23:32

Tak for svaret dova.
Der var ikke så meget nyt i det, savner også en adresse, da du har ret i, det ofte går galt.
Venlige hilsener
Scarlet