/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Fladskærm til PS2
Fra : meiland
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 30-10-06 12:48

Hej Alle !

Jeg vil købe et fladskærms-tv til børneværelset, men jeg er noget i tvivl om hvor høj en opdateringshastighed (i ms) jeg har behov for, når det også skal bruges til PS2.

Har kik på en Lumatron på 12 ms, men.....

Håber på nogle gode svar.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-06 13:50

Jeg bruger denne skærm http://www.enavia.com/dk/da/con/Products/Showproduct.aspx?ProductId=1059631 og mit barnebarn der spiller på den når han er her, har ingen opdaterings problemer når han spiller sine store og krævende spil.
På samme side kan du se et hav af skærme i alle prislag, de er gode at handle med og hurtige med leveringen - bor man i nærheden kan man afhente og spare forsendelsen.

//bentjuul

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 30-10-06 19:29

Hej bentjuul !

Der skulle ikke gerne være problemer med en opdateringshastighed på 8ms.

Jeg ville gerne have erfaringer med LCD-TV med 12ms pixel respons

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-06 19:43

Hej meiland - ja, det misforstod jeg fuldkomment, jeg har ingen erfaring i lcd-tv til spil.

Der skal nok komme en forbi og dele sine erfaringer.

//bentjuul

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 31-10-06 09:03

Alt i orden bentjuul.