/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringe til party poker pris
Fra : tiemaster
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 30-10-06 10:54

nogen der ved om det er gratis og ringe til party poker.com der står på deres hjemme side at opkaldet er toll free hvad vil det sige..

og hvis det ikke er gratis er der så nogen ved hvad det koster i min.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-06 11:06

gælder måske kun for us osv - ellers ring til nummeroplysningen/udlang og forhør dig om nummeret

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 110 point
Dato : 30-10-06 11:24

Evt. kan du overveje en mail. Som det fremgår af denne anmeldelse er de ret gode til at besvare mails

Citat
Support (info@partypoker.com)
PartyPokers support fungerer nogenlunde effektivt. Du kan både ringe og skrive døgnet rundt hvis der skulle opstå nogle problemer. E-mailsupporten svarer oftest allerede samme dag som du henvender dig - andre gange først efter et par dage, men PartyPoker har generelt forbedret sig væsentligt på dette punkt.

http://www.texaspoker.dk/poker/party_poker

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 15-01-07 21:17

Tak for svaret pve.