/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
DVD HD optager og VHS video?
Fra : Reichstein
Vist : 531 gange
50 point
Dato : 30-10-06 08:33

Jeg her planer om at anskaffe en DVD harddiskoptager, men vil gerne have et integreret system, som også omfatter VHS Video afspiller (vi har så mange gode videofilm). Det skal stå samlet, - oven på hinanden, så det skulle gerne have samme bredde, og samlet højde ikke over 15 cm.
Kan nogen komme med et tip?
Hvordan forbinder man hele systemet til et TV?

MVH
reichstein

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 30-10-06 10:34

Jeg har i over 1 år haft en combi maskine fra JVC DR-MX1S, både VHS afspiller og optager, DVD afspiller og optager samt harddisk. Diverse kopieringsmuligheder m.m.
DV indgangsstik til videokamera. Har alle mulige stik og tilslutningsmuligheder.
Har bare fungeret perfekt siden jeg fik den.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : lol-dk-lol_dax

Dato : 05-11-06 20:24

min mor købte et tv kort og køblede den på hindes vhs og derefter på dvd,en og optager det via det...men jeg kan kun se tv og optage tv på min computer og lægge dvd,er ind på min computer....