/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Tip # 15000
Fra : disken
Vist : 486 gange
16 point
Dato : 29-10-06 18:02

Var ikke klar over det kunne hentes ned, SÅ ER DET SGU IKKE HELT LOVLIGT.
Beklager MEGET, kom bare forbi siden og tænkte, den kan bruges herinde.

Men point går til meritdk, første gang jeg har ''vundet'' noget som - et eller andet i en kø.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-10-06 18:05

Angående hastigheden på siden, må man tage det som det kommer.
Har ingen problemer med at se STREAM, men som sagt, havde jeg ikke tænkt over at man også lige kunne downloade det.
Så helt og holdent IKKE MIN SKYLD.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-10-06 18:10

Hvad snarker i om?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 26 point
Dato : 29-10-06 18:12

bare disken i en nøddeskal

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-10-06 18:14

Citat
bare disken i en nøddeskal

Øhhh.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-10-06 18:16

Citat
Hvad snarker i om?

Du mener vel om.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-06 18:17

Icecap.... Der bliver snakket om Diskens tip, så se lige under tip

Hej Disken og Miritdk

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 29-10-06 18:18

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-10-06 18:20

Så slet ikke at linket ikke var med, men væs´go
http://www.kandu.dk/tip15000.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 18:20

og hej nordsted1

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 18:22

hvem er forresten meritdk ?????

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-10-06 18:33

Kode
Nordsted1

Sådan går det åbentbart, når man ikke bruger kopi og smid ind.
SORRY
Men det bliver ikke værre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 18:41

KAN det blive værre da ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-06 19:04

Så så i to, ikke moppe. Jeg sidder her og bare venter på at klokken bliver mange nok, til jeg kan gå i seng, sq ved at være for gammel til at feste til kl. 4 om morgenen, især når jeg så vågner igen kl. 8

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 19:07

jamen norsted - ikk nogen der skændes her - men vil du slås så kom bare an - dohhhh

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-10-06 19:08

Sagtens, holder mig rimeligt - til Loven - eller ???
At spørge, er ikke ulovligt, endnu.
Lige som et link ikke kan henvises til mig, intet ondt gjort, AF MIG.
Tror kun der er en herinde, der VIRKELIG er HELLIG, og, kan desværre ikke komme på navnet, men det ender med D.

Men nu er det ikke min side jeg henviser til, ''det kunne jo være'' de havde en aftale med udgiverne af disse film, hvilket tvivler på, men alligevel.

Var det ikke Romerne, der smed mennesker til løverne, for et dårligt budskab, eller var det ''bare'' en hvis Kejser Caligula, spørger bare.

Kan da henvise til et spørgsmål om en Xp der ikke virker, der bliver der smidt diverse gode programmer videre, på en e-mail.
Håber vedkommende sletter sit spørgsmål, da det er SÅ ÅBENLYS ulovlighed.
Sådant, burde lægges under en PM.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-06 19:09

Ej giiiider ikke skændes eller slås,

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-10-06 20:00

Citat
Ej giiiider ikke skændes eller slås,

Pastet og indsat af mig ''heller ikke'' ville bare give maritdk et point.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-10-06 20:01

Citat
Så så i to, ikke moppe. Jeg sidder her og bare venter på at klokken bliver mange nok, til jeg kan gå i seng, sq ved at være for gammel til at feste til kl. 4 om morgenen, især når jeg så vågner igen kl. 8

Den gør ondt, hvis du vågner.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 20:20

+ maritdk var nu ikke meget bedre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-06 20:25

Citat
maritdk
ha tak for sidst

Kommentar
Fra : miritdk