/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
singel
Fra : joker138
Vist : 822 gange
100 point
Dato : 28-10-06 09:11

Er der en camping plads i Danmark, hvor der er singel traf en uge eller to.

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 110 point
Dato : 28-10-06 09:34

hej røv at kigge på denne side en gang imellem
http://campingland.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-06 10:24

Det har jeg som campist aldrig hørt om, men ideen er da god

Her på Kandu er vi en meget blandet flok, men prøv at spørge på www.campingnettet.dk der
er der et campistforum, hvor du helt sikkert kan få svar

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 28-10-06 17:35

-Er du campist Nordsted1?!?!?!

Du plejer da altid at lyde så fornuftig...hihi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-06 17:44

Michaelmoeslund.... jeg kan da ikke - prøve - at lyde fornuftig hele tiden, så indimellem lader jeg op ved at camperer, hva med dig, er du campist??

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 28-10-06 17:52

Næhh.. Jeg prøver bare at drille dig lidt

Hvis jeg er noget så er det nok hikekist?!?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-06 17:58

Michael, det er helt i orden med mig, at blive drillet og sååån, men vi spammer jo jokers tråd hvis jeg lyder fornuftig, må det være en fejl, men jeg har da ikke noget imod at lyde fornuftig, bare det ikke er på den kedelige måde, for kedelig er jeg bestemt ik'!!

hikekist... har det noget med din ølbrygning at gøre??

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 29-10-06 07:40

Ja det var skam ikke for at "desse" jokerens tråd...
men da det ikke lader til at vedkomne er den mest aktive i tråden
skulle der vel nok være plads til lidt "skolegårdsskubning"

Det med "hikekist" var bare for at fortælle at jeg mere er til rygsæk og trangia
end 2 akslet campingvogn, med parabol på taget...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-06 16:29

Hey!!!!!vi har ikke parabol på taget, når vi er på camping er det ikke for at se tv

Jeg vil hellere på camping end med rygsæk, jeg kan godt li' at vide at der er en bruser i nærheden,
min bror rejser også meget med rygsæk, og gerne der hvor de ikke har set hvide før,(mest i østen) det er sq ikke lige mig, når han fortæller, at han har spist edderkopper og også skulle have haft slange, men at den stak af, fy for den lede lige nu er han i USA for at spadserer lidt rundt på Mount Everest, han trængte til lidt luftforandring

Hvor tager du på rygsækferie?

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 29-10-06 18:02

Hæ hæ...

Mount Everest i US... -ligger det ikke Vendsyssel??!?!

Har faktisk kun været på kanotur i Sverige med rygsæk..

Men vil helt vildt gerne til Norge og kigge lidt....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-06 18:13

Kanotur i Sverige, jamen så kan jeg da godt få et bad, det er jo bare om at hoppe overbord.Eller kører med campingvognen og vinke til dig inde fra land. Norge, jamen det ligger da ikke så langt fra hjemmet, så se du bare at komme afsted, naaaah måske du skal vente til det bliver sommer

Kommentar
Fra : joker138

Dato : 09-12-06 06:23

Ja nu er der gået et par mdr. jeg har skrevet til de forslag som jeg har fået fra jer, men tro mig jeg har ikke hørt noget, så jeg må igang med det store loki arbejde at skrive til camping pladser. jeg kan kun sige tak jer.

Godkendelse af svar
Fra : joker138

Dato : 09-12-06 06:26

Tak for svaret 1133.
Som jeg har skrevet så har jeg prøvet, men ikke hørt noget.

Kommentar
Fra : Nordsted1