/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder sangen?
Fra : Fberg
Vist : 619 gange
50 point
Dato : 26-10-06 18:45

Det er en herre fed sang, hvor der er noget guitarspil i og jeg tror den er rimelig kendt. Dem eller den der har lavet den hedder noget med "The" først... The R..... et eller andet. Den har en meget karakteristisk melodi, men jeg kan ikke huske noget som helst om den?!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 26-10-06 18:50

Du har lige beskrevet næsten alle sange i verden og vel nok 3/4 af alle grupper....

Der må mere til: Rock, pop, disco, rap, mand, kvinde, ballade, årstal, har du hørt den i radioen? Hvis ja, hvilken og hvornår osv.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-06 19:06

Et skud i blinde

The Rasmus

The Rock Show med Blink 182

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-10-06 19:06

Det lyder som Barry White med
You´re the first, the last, my everything.

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 26-10-06 19:28
Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-10-06 19:45

Evt. The Ravonettes: http://www.theraveonettes.com/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-06 19:57
Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 26-10-06 20:24

Det MÅ være The Rolling Stones med Satisfaction!!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 26-10-06 20:34

Hvad med Kaj og Andrea i skøn duet med Anna og Lotte i Hoppebold sangen.????

Eller hvad med om trådstarteren kom med nogle facts så vi kunne hjælpe mere solidt.?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-06 20:35

Godt bud upyourmate

The Red hot chilipeppers

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-06 20:40

Syntes selv der er pænt meget guitar i nummeret Tell me baby, med Red hot chillipepper

Accepteret svar
Fra : hh3cmhb

Modtaget 50 point
Dato : 27-10-06 16:23

Et godt bud kunne være: The Raconteurs - Steady as she goes

Der er i hvert fald en karateristisk guitar-grundmelodi i. Fedt nummer

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 27-10-06 18:28

Mit bedste bud må være The Rasmus med "In the shadows"... De fleste af de bands, der er nævnt i denne tråd, bliver sjældent nævnt med ordet "the" først. THE Rasmus bliver derimod altid nævnt med den lille forstavelse...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-06 18:30

Jeg huskede da at skrive THE Rasmus

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 28-10-06 14:43

Nordsted> Det var bare en generel konstatering, ikke en henvisning til dit indlæg

Havde godt set, du havde skrevet bandet, men ville bare komme med et konkret forslag. "In the shadows" har nemlig et ganske fængende, let-genkendeligt guitarrefrain....

Godkendelse af svar
Fra : Fberg

Dato : 29-10-06 22:51

At du formåede at gætte en så upræcis beskrivelse er helt ubegribeligt! Tusind tak for din kompetente og extraordinært fremragende hjælp!