/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
amanda lear
Fra : miritdk
Vist : 616 gange
100 point
Dato : 24-10-06 21:36

nu har jeg forsøgt og forsøgt og ...... ja i det uendelige uden resultat - så nu prøver jeg her:

er der nogen der kan finde den originale "follow me" med amanda lear nogen steder - der er masser af lyt lige og stop(smagsprøve) - men hele sangen har jeg ikke kunnet finde

det SKAL være mp3 format

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-06 22:06
Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 24-10-06 22:12

hejsa miritdk

jeg har den originale i mp3 liggende i windows medie player kan jeg overføre den til dig vil jeg gerne hvis du fortæller mig hvordan
hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 25-10-06 08:06

Hej miritdk
Hvis du ønsker det så har jeg dem også på Video
2 udgaver enda

Amanda Lear - Follow Me - Live

Amanda Lear - Follow Me - Musikladen

Have også fornøjelsen at se hende ( ham ) i Tivoli Koncert Sal i 1980

IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 25-10-06 08:42

Hej
Jeg skrev Tivoli Koncert Sal i 1980 det passer ikke
Det var i Falconer Centeret
Det er lige det med at huske et par år tilbage

IPM

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-06 20:06

det er da utroligt - KAN ikke finde den på mp3 og det SKAL den være - og kan for hævlede heller ikke få den downloadet fra tdc (tyveknægte - kreditere kan de *G*)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-06 20:12

Så er den her, men straks noget dyrere Jeg har nu aldrig oplevet fejl når jeg har købt hos TDC!!

http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=search

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-06 20:13
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-06 20:14
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-06 20:16

nordsted - sidste :

Beklager, men en fejl er opst?
En uventet fejl er opst?, og vi er ikke istand til at servicere din foresp?l. Fejlen er blevet rapporteret og vil hurtigst muligt blive rettet.

første: siden med fejl

arghhhhhhhhhhhhhhhhhh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-06 20:17

også fejl *G*

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-06 20:17
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-06 20:18

det er wma - duer ikke hehe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-06 20:25

Ups jeg havde ikke set den med wma sorry!!

Føtex og rillen var der lige før, prøv at vente lidt, og se om de ikke vågner igen Jeg tror DU ødelægger siderne med vilje

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-06 20:31
Kommentar
Fra : IPM

Dato : 25-10-06 20:35

Jeg har den da også i Mp3

IPM

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-06 20:35

nordsted nu holder du op med at sende sider der ikke kan bruges

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 25-10-06 20:41

Det er da godt nok utroligt, hvordan kan det mon ske, alle sider virker når jeg kikker på dem, og straks de har været på kandu, er de brækket ned??????????????????

Bare jeg nu ikke får en sag på halsen, jeg må nok hellere stoppe med at lede, men du må da gi mig, at jeg har gjort et hæderligt forsøg ik?

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 25-10-06 20:49
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-06 21:06

SÅDAN chicapigen - tusind tak for hjælpen - nordsted kom først og det er ikke hendes skyld jeg ikke kunne få tdc´s ned - så jeg giver hende point her opretter lige et spørgsmål til dig med point

well done

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-06 21:07

ps til jer der undrer jeg - chicapigen har hjulpet mig via pm

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 25-10-06 21:11

hej miritdk

det var godt det lykkes det lærte jeg meget af, jeg er ingen ørn til sådan noget men fandt ud af det alligevel, så det var jo dejligt
hilsen chicaigen

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-06 21:13

Tak for svaret Nordsted1. filans til besvær - tak for hjælpen trods alt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-06 21:17

Selv tak, hva tror du Føtex, Rille, Cd-skiven mm siger i morgen når de opdager at alle siderne er brækket ned af os??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-06 21:34

de kan ski bare opdatere deres sider og så er den ikke længere