/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvem vinder Grand Prix'et
Fra : arne.jakobsen
Vist : 649 gange
500 point
Dato : 23-10-06 17:39

Det drejer sig om Snooker Grand Prix'et der lige nu spilles i Aberdeen. Finale på søndag.

Alle svar indkommet senest torsdag d. 26 okt. kl. 24:00 deltager.

KUN et bud pr. person. Første bud på vinderen vinder pointene.

Kampene sendes hver dag på Eurosport 1.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 18:26

Stephen Hendry, han er bare total Cool, når han på´ den.
Men en liste kunne du lægge, så andre kan finde det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-10-06 18:30

Det kunne jeg godt disken, men hvis folk vil lege med, synes jeg altså godt de kan yde lidt selv! Så svært er det heller ikke at lave en søgning på nettet.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-10-06 18:31
Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 19:05

CLAN_____vrøvl, han har ikke nerver til at stå med en kugle der ryger ved siden af, og lægger sig gemt,___men Hendry er en skide gammel ROTTE i faget, der bare kan sidde og vente på, at andre laver en bommert, de NORMALT ikke ville lave, men kun min mening.
Og så ender han garanteret på sidste pladsen.

Og bortset fra det, kan jeg ikke se tv, fra de lande, men må troligt følge DR/ TV 2
hvor der ikke er andet, end hvad de tjener penge på, dæleme, lang tid siden, jeg har set boksming/ Billard eller andre såkaldte små sports-grene
Håber ikke det kommer til at ødelægge dit spørgsmål__arne

Hvilket lige får mig til at tænke, se under sidste indlæg.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-10-06 19:10

Vor Herre Bevare Os disken, begynd da endeligt ikke at tænke. Hvad kan der ikke ske af ulykker

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 19:36

Tænk dog på kridtet, altså farven --- troede du kendte til forskellige kridt-typer,
de kan vel afgøre et Verdensmesterskab.
Ment som en JOKE

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-10-06 19:38

OK så. Hvis I vil vide mere om Snooker så gå ind på denne hjemmeside:

http://www.worldsnooker.com

Der kan I lære alt om sporten, følge med i alt hvad der sker m.h.t. turneringer og spillere og lige nu er der direkte link til Grand Prix'et.

Er I ikke så hårde til engelsk kan jeg foreslå at i besøger:

http://www.snookerfaq.dk

Denne side har mange links til andre billard-sider samt et forum hvor man kan stille spørgsmål og få svar.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-06 20:04

arne__fandt det på et helt andet link, http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/other_sports/snooker/default.stm
For dem der ikke lige kan huske, hvem der er, hvem - hvad og andet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-10-06 21:37

Nu skal man altså til at skynde sig hvis man vil være med i legen om de 500 point. Sidste frist på et bud er kl. 24:00 i aften.

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 500 point
Dato : 27-10-06 11:27

Ja så må jeg jo satse på Perry - mest fordi han ser rimelig cool ud

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-10-06 14:51

Velkommen til pve. Godt bud og spændende.

Jeg ville selv have stemt på Ronnie O'Sollivan. Det har ingen gjort men jeg tror vinderen skal findes mellem de til nu nævnte fire spillere.

Der er KUN 3 deltagere i legen, og point vil gå til den; hvis bud kommer tættest på!

Lad os så sammen nyde den mest spændende del at turneringen - 1/4 - 1/2 og Hel-finalerne! :D

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-10-06 02:51

Ja ingen af os kunne gætte eller vide det, men vi er alle ude af legen. Som sagt var Ronnie O'Sollivan min personlige favourit. Han er ude nu. Jeg må så give point til den der kom tættest på.

2 pers. har ramt en Kvartfinalist.

CLAN sagde Higgins

pve sagde Perry

Da jeg ikke kan dele point'ene vælger jeg at give dem til pve fordi Perry trods alt vandt 4 frames imod Jamie Cope i en sindsyg spændende kamp.

Higgins fik kun 2 imod Mark King.

Tak for deltagelsen alle sammen. Jeg venter lige med at lukke til finalen er slut.

Men det er altså pve der har vundet.

Hilsen o.s.v. AJ

Kommentar
Fra : pve

Dato : 29-10-06 07:58

Jeg takker mange gange. Lige pludselig fik jeg fulgt lidt mere med end jeg nok ellers ville have gjort.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-10-06 12:42

OK og fortsat god weekend
Søren

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-10-06 23:59

Tak for svaret pve.