/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
AUDACITY ver. 1.3.0
Fra : 19431225
Vist : 413 gange
50 point
Dato : 23-10-06 12:03

Hej
Er der nogen der kender musikprogrammet Audacity, jeg har et par problemer.
1. Jeg kan ikke finde ud af hvor lang tid jeg kan optage, hvor ser jeg det?
2. Hvis jeg efter en kort optagelse stopper og vil slette det optagede, hvor gør jeg dette?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 35 point
Dato : 23-10-06 12:40

Jeg er nybegynder med programmet, men har da fundet ud af lidt, det som bliver optaget bliver lagt i en mappe som Audacity selv opretter ved instalationen, du blev spurgt hvor mappen skulle placeres, hvis du ikke kan huske det eller lod programmet selv vælge, så prøv at lede i Dokumenter måske undermappen musik, mappen hedder audacity_temp, det kan du eventuel skrive i Søg, hvis du ikke selv kan finde den.
Den nederste boks, der hvor lydbølgerne flimrer når du optager, kan du se hvor meget der er optaget, den tæller i sekunder og skifter til minutter når du har optaget 60 sek
Håber du kan bruge dette til noget

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-06 13:00

Jeg var lige inde på Audacitys side og læste om version 1.3.0:
Citat
Audacity 1.3 is an unstable, beta version of Audacity. Users who want a completely stable, finished program should be using Audacity 1.2. Audacity 1.3 has hundreds of new features, but some features may be incomplete or confusing, it is more likely to crash, and you are more likely to lose data. You can install both Audacity 1.2 and 1.3 on the same machine.
hvorfor bruger du 1.3 jeg bruger 1.2.4b http://audacity.sourceforge.net/download/windows

Godkendelse af svar
Fra : 19431225

Dato : 01-11-06 11:28

Tak for svaret o.v.n..