/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Flyttr SMS'er fra fon til fon
Fra : g_h
Vist : 702 gange
500 point
Dato : 22-10-06 17:48

Jeg har skiftet min 6230i ud med en 6280 og vil gerne have de gemte SMS'er med over!
Kan det lade sig gøre?

Gert

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-06 17:59

du kan vel bare videresende dem hvis det er så vigtigt at beholde dem ??

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-10-06 17:59

du kan gøre det via BT eller indferød , koble den op til en computer og bruge nokia pc-suite

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 22-10-06 18:05

Der er en 30 40 stykker, så videresende dem, gider jeg ikke
Problemet med at sende dem, fra telefon til telefon er, at jeg kun har ét simkort, så der er kun den ene telefon aktiv ad gangen!!

Gert

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-10-06 21:50

Gem dem på simkortet, så de flytter automatisk med.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 22-10-06 22:33

Hvordan gemmer man dem, på sim-kortet?
Fremgangsmåde?

Gert

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-10-06 16:35

der er BT i begge telefoner?

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 23-10-06 17:44

Ja! Der er BT på begge!

Gert

Kommentar
Fra : Luxenb0rq

Dato : 02-11-06 20:05

Du kan gemme beskederne på SIM kortet .. så når du sætter kortet i den nye mobil skulle de gerne ligge på den nye ..

hvis du har fået nyt SIM kort også .. kan du sætte det nye SIM kort i den gamle telefon . og gemme beskederne på det nye SIM kort .. Og tage det nye SIM kort sætte det over i den nye Fon .. Og Upti Vupti .. Beskederne er på den nye Fon :)

Venlig hilsen Luxenb0rq

Kommentar
Fra : Luxenb0rq

Dato : 02-11-06 20:07

..
Hmm der burde også være noget på din mobil der hedder Noget Med At man kan flytte til simkort ,,
prøv og kig lidt i mobilen .

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 03-11-06 05:43

Der er allerede én, der har foreslået at flytte dem til sim-kortet, men hvordan spørger jeg igen?

Gert

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 12-11-06 21:46

Citat
Hvordan gemmer man dem, på sim-kortet?
Fremgangsmåde?

Nu har jeg godt nok en Ericsson,men jeg regner med at fremgangsmåden er den samme

Gå ind i beskeder og find den sms du gemme,tryk ok og kommer der en menu frem hvor der står om du vil besvar og alt det der og længer nede skulle der gerne stå gem på sim,men som sagt det er Ericsson jeg har det fra

Annuller spørgsmålet
Fra : g_h

Dato : 22-01-07 16:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål