/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
BjornJ-Gammel Bærbar
Fra : Manse9933
Vist : 393 gange
100 point
Dato : 21-10-06 19:13

Du kan benytte dette spørgsmål som du vil.

Du skal bare oplyse mig om hvem der skal have point's når den tid kommer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-10-06 19:16
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 21-10-06 19:25

den der sjælde and stikker lige snuden ind og påstår at BjarneD i hvertfald ikke skal - for han er fuld af løgn .............. eller laaaaaaaaaaaaangt bagud ??????

Citat
Du skal blot bruge 1 point for at stille spørgsmål

hopper af igen her

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-10-06 19:30

Det var nu refi der skrev at der blot skulle bruges 1 point for at stille spørgsmål

Desuden får BjørnJ 5 ledige point for hvert spørgsmål "han" lukker.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-10-06 19:32

Det var nu mig der sagde det "Miritdk"

Men det er da rigtigt - det er lavet om til 10

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-10-06 19:35

midifik den and er ikke særlig sjælden,den er enda særlig udbredt her inde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-10-06 19:36

Sætter lige "BjørnJ" ´s tekst ind inden vi ødelægger spørgsmålet.....

[citat]Det er en Philips Portabel og et elller andet nummer.Den er pt. stuvet af vejen.
Det er et ordentligt skrummel der bæres i en rem over skulderen.
Den koster ikke noget, men jeg er ikke lige glad med hvor den havner, så kunne jeg jo bare have smidt den ud. Dere følger en printer med traktordrav med. Jeg har også forskellige programmer til den, har fatisk brugt den i mit firma. Det var den første computer jeg havde.(/citat]

Pøj pøj.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-10-06 19:40

STORT undskyld til BjarneD hvis han skulle få øje på fejltagelsen (hvor filan det end kom fra ??)

så korrigerer og retter med røde kinder til:

den der sjælde and stikker lige snuden ind og påstår at REFI i hvertfald ikke skal - for han er fuld af løgn .............. eller laaaaaaaaaaaaangt bagud ??????

Citat
Du skal blot bruge 1 point for at stille spørgsmål

hopper af igen her og igen (blev hevet herind hehe)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-10-06 19:42

Citat
midifik den and er ikke særlig sjælden,den er enda særlig udbredt her inde

jaaaah og der er optil flere - så man ved aldrig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-10-06 19:42

Og kommer forhåbentlig ikke tilbage

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-10-06 19:57

johooo for jeg glemte at fjerne fluebenet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-10-06 20:24

Nå det kan være at BjornJ ikke Abo'er på kattegorien
Andet hardware,så jeg lægger et link ind i et PM.

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 24-10-06 18:44

Det ser ikke ud til at denne tråd har BjornJ's interesse.
Så slut prut finale
Først til mølle og alt det der jazz.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-06 18:50

rap rap rap