/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Hvordan tester man sit grafikkort??
Fra : ozzyrab
Vist : 463 gange
50 point
Dato : 01-01-03 21:47

jeg er ved at download 3DMark2001Se, har hørt man kunne teste det med 3DMark2001Se. er det rigtig eller hvad? og hvordan bruger man det? det er hvis noget med man for nogle point for hvor god grafik den er..

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 01-01-03 21:52

Installer programmet, og tryk 'benchmark'. Den score du får fortæller hvor god din conputer er til grafik/spil, og er også afhængig af cpu/ram m.v

/Thomas

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 01-01-03 22:10

hvis man ikke har så meget forstand på 3dmark så kan det jo være ligemeget om man får 1 eller 50.000 point hvis man ikke har noget at sammenligne med. På http://www.hardware-test.dk/tests.asp?classid=16 kan du se lidt om hvordan de proffesionelle tester deres graffikkort

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-03 22:32

Hej
Hvis du ikke har fået løst problemet/fået svar på spørgsmålet ville det være fint hvis du kunne deltage i dit eget spørgsmål, og skrive det.
Har du fået løst dit problem, så tag lige og luk det ved at acceptere svaret, eller tryk på "accepter som svar" over den kommentar som løste dit problem, eller var bedst medvirkende til dette.

Der er personer der sidder og går gamle spørgsmål igennem, og når der ikke er accepteret et svar, så spilder disse personer sin tid hvis du ikke har et problem mere

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 31-01-03 01:18

Hej
Hvis du ikke har fået løst problemet/fået svar på spørgsmålet ville det være fint hvis du kunne deltage i dit eget spørgsmål, og skrive det.
Har du fået løst dit problem, så tag lige og luk det ved at acceptere svaret, eller tryk på "accepter som svar" over den kommentar som løste dit problem, eller var bedst medvirkende til dette.

Der er personer der sidder og går gamle spørgsmål igennem, og når der ikke er accepteret et svar, så spilder disse personer sin tid hvis du ikke har et problem mere

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-02-03 19:29

Har du fået testet dit graffikkort ??

Kommentar
Fra : nissejak

Dato : 16-05-03 21:09

ved at download 3dmark 2003...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:20

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:21

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 07-04-04 12:37

LOL slap af

Kommentar
Fra : sct_nicolaus

Dato : 12-04-04 00:21

uffe29, det du laver, er det ikke det man kalder spam..?

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 08-06-04 22:50

eller også er det kandu lag...

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 14-06-04 11:45

Har ligge set spørgsmålet og blev noget forbavset når man kommer ned i indlæggene. Troede at det her på Kandu var et seriøst forum, men når man ser hvad Uffe29 har gang i ...så.
Det kan godt være der ind i mellem er nogle fj....., men der kommer vel også nye brugere til som lige skal finde ud af hvordan man bruger Kandu. Det var måske noget i " Gamle Rotter " skulle tænke over.

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 28-08-04 04:47

Hej "Ozzy"

Jeg vil som medarbejder hos Microsoft andbefale du henter 3DMark2001Se.
Får du en karakter der ligger over 10.000 er du godt kørene, ellers vil jeg andbefale at du sparre lidt sammen og med tiden køber et "lidt" størere/kraftigere grafikkort..
Alene det nye Doom3 kræver over 10.000 i Benchmark, ellers skriver de at det er spild af tid at indstallere spillet. Det siger lidt om hvor vi er på vej hen...

Trist du gav point til et delvis svar, men hvad. Jeg håber du kan bruge det jeg skriver, ellers er du velkommen og jeg vil til hver en tid hjælpe.

Hygge og nyd det sidste af sommeren

Kommentar
Fra : sct_nicolaus

Dato : 28-08-04 18:38

hej "aalborg67"

Man kan godt se du arbejder i Microsoft, mit Windows ur går også altid forkert :p Prøv lige at se på datoen for Ozzy's indlæg, tror næppe han har haft Doom3 i tankerne da han spurgte om dette, tror sq egentlig heller ikke han ser dit svar... :p Keep up the good work MS :D

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 28-08-04 20:44

Ak ja, håber du kommer til fornuft med alderen. At skrive sådan til folk fremmer ikke deres svar i fremtiden på div. spørgsmål fra en som dig. Man glemmer ikke sådan lige...

Kommentar
Fra : sct_nicolaus

Dato : 28-08-04 21:11

hehe... ej, sorry. ved godt den var lidt grov :) havde bare lyst til at provokere en MS'er lidt ;) Men hvis du ser bort fra det, gav jeg dig bare et godt råd, kig lige på datoen inden du skriver. håber ikke du bærer nag, mente ikke noget ondt med det, prøvede bare at joke lidt :)

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 01-09-04 09:47

Jeg bærer ikke nag. Men har han afkrydset feltet : Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. Tja, så får han jo besked min ven

Og jeg prøver såmænd bare at hjælpe, men at træde folk over tærene kommer man ikke langt med..
Så jeg overser det du har skrevet og vi har en ren røv at trutte i...

Men husk at det ikke er alle der sådan glemmer og står du og mangler et svar, så er det træls folk ikke yder hjælpen fordi man har været for fræk...