/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Har du en Norsk skovkat killing til salg~
Fra : philippa
Vist : 914 gange
150 point
Dato : 01-01-03 21:44

Hejsa...

Har du eller kender du en i nærheden af Aalborg der har en killing til salg 12-15 uger(ved godt at det nok ikke er den bedste tid på året lige nu)
Det skal være en Norsk skovkat kælen,sund og rask.
Philippa.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-01-03 00:38

http://www.perseren.dk/ Der er også en killingeliste, og det er ikke kun persere
De holder international udstilling i vejle d. 25 & 26 http://www.norskskovkat.dk/dansk/events.asp

Kommentar
Fra : philippa

Dato : 02-01-03 00:46

Hejsa......
Den side du omtaler kender jeg godt,men det skal være en killing på 12-15 uger .
På den side er der flere killinger,men ikke i nærheden af Aalborg.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-01-03 01:57

Måske hun har nogle tilbage her :
http://users.cybercity.dk/~bhd4506/

eller hvad med her ( det ser pænt og seriøst ud :
http://www.norskskovkat.dk/dansk/kitlist.asp

her er et par stykker til salg i Januar ( salgsklare - det er dog på Sjælland ) meeeen hvis ønsket er stort nok :
http://asp.darak.dk/Killingeliste/Killingeliste_II.asp

Hilsen fra
Fnollerpige

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-01-03 01:59

Hooov det ene af mit link er der jo allerede henvist til - sorry

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-01-03 02:07

det var da en hulens masse Norske skovkatte der tilsyneladende bor på Sjælland
her en liste mere - hvor jeg bemærker at der faktisk ser ud til at være født mange killinger i efteråret som er til salg nu her i løbet af Januar :

http://www.racekatten.dk/Page/racekatten/47/

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-01-03 02:10

lige en allersidste mere : der findes sørme Skovkatte i Jylland fandt lige en tre-fire steder her, der står ikke rigtig noget om salgsklar, men der er mailadresser og telefonnumre - slå da på tråden og forhør dig :

http://www.jyrak.dk/

det kunne jeg godt have samlet i eet indlæg - men TROEDE jeg var på i seng

Kommentar
Fra : philippa

Dato : 02-01-03 08:30

Hej Fnollerpige...
Takker for de mange links du har sendt til mig
men vil DU ha' de 150 point er det dig der præsis skal fortælle mig hvor de har en killing til salg og alderen skal også passe(også beliggenhed,TÆT på Aalborg)
Det jeg mener med mit spørgsmål er:om der eventuelt er en af jer der har en killing til salg(i skal bo tæt på Aalborg)
Eller om i har bekendte/familie der har.
Links i henviser til kan jeg godt selv finde
I må gerne henvi til et links,men så skal det være HELT sikkert at der er en killing der og mine "krav" er opfyldt,hvis du/i vil have de udlovede point....
Hilsen Philippa.

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 150 point
Dato : 02-01-03 11:40

Hej Philippa.

Selvom du skriver dette.:

"Det jeg mener med mit spørgsmål er:om der eventuelt er en af jer der har en killing til salg(i skal bo tæt på Aalborg)
Eller om i har bekendte/familie der har"

"Links i henviser til kan jeg godt selv finde"

"I må gerne henvi til et links,men så skal det være HELT sikkert at der er en killing der og mine "krav" er opfyldt"

så prøver jeg nu alligevel at sætte nogle links ind, for det *er* jo ikke sikkert at der liiige her er nogen som har en Norsk Skovkat til salg. Og *hvorfor* skal det absolut være en herfra eller vores familie/bekendte.?? Du kender jo ikke os bedre end en evt. opdrætter.

Jeg har selv 2 Somali katte, og dem købte jeg igennem Den Blå Avis for 5 år siden hos en opdrætter, og var ovenikøbet så heldig at det var en dyrlæge, så jeg har været yderst tilfreds. Det vigtigste i det, er at du skal være sikker på at det er en seriøs opdrætter, og at kattene er iorden.

Nå, men jeg prøver som sagt og så kan du jo se om du kan bruge dem til noget. Den ene er fra Pandrup og den anden fra Sæby.

http://www.klarborg.dk/

http://www.sitecenter.dk/dk.dansbjerg/

Held og lykke med det
Venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : philippa

Dato : 02-01-03 13:33

Hej Mone

Det skal ikke ABSOLUT være en af jer der har en til salg,det ser du også at jeg skriver nederst i min kommentar til fnollerpige.
Det må GERNE være et links. Der SKAL bare være killinger mellem 12-15 uger til salg der
Det links du henviser til www.klarborg.dk/ er fint. Jeg skal bare være sikker på der er nogle til salg endnu,for helt nederst på siden står der: SOLGT og jeg kan ikke få forbindelse til dem pr. tlf.
Men HVIS der stadig ER nogle til salg,får du de 150 point Hvad siger du så ;0)
Philippa
ps. i andre må selvfølgelig stadig gerne sende mig links på killinger MELLEM 12-15 uger *griner*

Kommentar
Fra : philippa

Dato : 02-01-03 13:34

Hej Mone

Det skal ikke ABSOLUT være en af jer der har en til salg,det ser du også at jeg skriver nederst i min kommentar til fnollerpige.
Det må GERNE være et links. Der SKAL bare være killinger mellem 12-15 uger til salg der
Det links du henviser til www.klarborg.dk/ er fint. Jeg skal bare være sikker på der er nogle til salg endnu,for helt nederst på siden står der: SOLGT og jeg kan ikke få forbindelse til dem pr. tlf.
Men HVIS der stadig ER nogle til salg,får du de 150 point Hvad siger du så ;0)
Philippa
ps. i andre må selvfølgelig stadig gerne sende mig links på killinger MELLEM 12-15 uger *griner*

Kommentar
Fra : philippa

Dato : 02-01-03 13:34

Hej Mone

Det skal ikke ABSOLUT være en af jer der har en til salg,det ser du også at jeg skriver nederst i min kommentar til fnollerpige.
Det må GERNE være et links. Der SKAL bare være killinger mellem 12-15 uger til salg der
Det links du henviser til www.klarborg.dk/ er fint. Jeg skal bare være sikker på der er nogle til salg endnu,for helt nederst på siden står der: SOLGT og jeg kan ikke få forbindelse til dem pr. tlf.
Men HVIS der stadig ER nogle til salg,får du de 150 point Hvad siger du så ;0)
Philippa
ps. i andre må selvfølgelig stadig gerne sende mig links på killinger MELLEM 12-15 uger *griner*

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 02-01-03 14:18

Hej igen Philippa

Jeg havde altså ikke været helt nede på siden, så jeg havde ikke set at der stod solgt. Men jeg (uden at vide det selvfølgelig) tror ikke at de katte på billederne er solgt, mon ikke det så havde stået under billedet, og hvis du tæller de solgt "skilte", så er der syv, men der er kun seks killinger sååå, bare et gæt.

Og så tænker jeg også på at Grease, Gismo og Garfield næppe kan være solgt, de er jo slet ikke gamle nok, for en killing skal jo være MINDST 12 uger før den må tages fra sin mor. Men *selvfølgelig* kan der da godt være nogen der har "sat" sig på dem. Altså ikke i bogstaveligste forstand vel.

Nå men jeg håber at det lykkes for dig, ellers prøv at sende dem en mail.

Venlig hilsen
Mone

PS.: Det der med de 150 point, det er jeg da glad for, men det er ikke det der
betyder noget for mig. For jeg er her for at hjælpe (hvis jeg kan) og få hjælp til
de ting jeg har brug for. Jeg går ikke så højt op i det med point, men det er der
andre der gør, så lad dem om det.
Mone

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-01-03 15:16

Hej Phillipa

de der 150 point har intet med at gøre jeg hjælper dig - flere af de links jeg gav dig i går var der faktisk helt reelt killinger til salg - det krævede såmænd bare du lige selv tjekkede de enkelte ud - forventede ikke jeg ligefrem skulle vælge missen for dig også

der er endda flere tilsalg på disse link - på Jyrak er der link til dette sted : http://www.strandosen.dk/danish/start.html

der er da en tilsalg - du kommer da selv til at ringe, eller det skal jeg måske osse gøre *G*

ang. i nærheden af Ålborg så sæt en annonce i avisen, men som sagt ønsker du en kat højt nok er afhentning vel ikke noget problem.

Kom for at hjælpe ikke for at få sølle 150 point, dem kan man ikke få noget alligevel, vel .....

Fnollerpige

Godkendelse af svar
Fra : philippa

Dato : 06-01-03 07:42

Tak for svaret Mone.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 06-01-03 10:58

Hej Philippa.

Selv tak.

Har du fået en lille Grease, Gismo eller Garfield??

Venlig hilsen
Mone1

Kommentar
Fra : philippa

Dato : 06-01-03 11:44

Hej Mone...
Nej ingen af dem,jeg fandt en helt anden løsning
Men dit svar var bedst,der VAR killinger og det VAR i nærheden af Aalborg

Hilsen Philippa...

Kommentar
Fra : philippa

Dato : 06-01-03 11:45

Hej Mone...
Nej ingen af dem,jeg fandt en helt anden løsning
Men dit svar var bedst,der VAR killinger og det VAR i nærheden af Aalborg

Hilsen Philippa...

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 06-01-03 12:08

Hej Philippa.

Ok, men så må du have held og lykke med det.

Venlig hilsen
Mone