/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
TV2 julekalender
Fra : MSS
Vist : 799 gange
100 point
Dato : 20-10-06 14:28

Hej

har jo set at Pyrus kommer i TV2's julekalender i år. Er der nogle af jer, der kan huske, hvornår på dagen, det er ?? Er det først kl. 20 eller ??

mvh
MSS

Accepteret svar
Fra : Dumbo2

Modtaget 110 point
Dato : 20-10-06 14:31

TV2's julekalender bliver sendt kl. 20,00, hvilket jeg syndes er for sent.
Hilsen Dumbo2

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 20-10-06 14:34

Tak for svaret Dumbo2.
Det synes jeg nok at kunne huske fra sidste år. Jeg er enig - det er bare alt for sent, når det drejer sig om en dreng på 4 år (i vores tilfælde). Så nu gider jeg ikke købe deres julekalender, når han alligevel ikke skal se det.

God weekend
MSS

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 20-10-06 14:36

Det var så lidt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-10-06 15:08

Jamen hvorfor så ikke optage den, så kan han se afsnittet dagen efter??

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 20-10-06 15:25

Den plejer at blive genudsendt dagen efter kl. 17.30. Så det er lidt svært at spise mellem 17.30 og 18.30, for der er julekalender fra DR1 kl. 18 (medmindre maden bliver indtaget foran fjernsynet).

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 20-10-06 15:33

Jamen det er bare ikke det samme at se den dagen efter. Der bliver jo snakket i børnehaven om det der er sket i julekalender. Så sidder de børn som ikke hat set den og ser helt forkert ud, for det var jo ikke det de så i går i julekalender. Har oplevet det i den børnhave jeg har arbejdet i og det var ikke sjovt for de børn.
Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-10-06 15:36

Det må være bedre at se et afsnit med lidt forsinkelse, end slet ikke at se det, for som du selv siger, så bliver der snakket/sunget gået med stritnissehuer mm i børnehaven