/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
ekkolod
Fra : sln
Vist : 569 gange
100 point
Dato : 18-10-06 18:43

Hej
Er der nogen der kender navn og pris på et ekkolod der kan se frem af,og hvor langt det kan se?

Mvh Sln

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-10-06 19:58

Hejsa Sln!
Jeg har set et i Palby Marinekatalog til 12.999,00 og det skulle ifg. kataloget kunne "se" 150 m fremefter. Der er desuden fremadalarm.
Ekkoloddet hedder Wreckfinder.
Her er et link til Palby
http://www.palby.dk/index.php?id=katalog/katalog
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-10-06 20:01

Ps. Klik på kataloget, skriv ekkolod i søgeren og gå til "fremadkikkende ekkolod"