/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
hårfarve
Fra : bublebee
Vist : 850 gange
100 point
Dato : 17-10-06 22:00

JA vidste ikke lige hvor jeg skulle sætte spørgsmålet, men her kommer det.

Er lige ved at farve hår og nu er spørgsmålet så. det jeg har fået på huden, som ikke går af i badet om 20 min. når jeg skal skylle farven ud igen. hvordan kan jeg få det af ??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-06 22:12

Venter på det forsvinder af sig selv

Det går jo ikke af i vask, og ligefrem forsøge midler som terpentin, fortynder, rensebenzin o.s.v. vil jeg ikke tilråde, og tror heller ikke det vil virke.

der står vist også på pakkerne, at man skal bruge handsker og ellers undgå at få det på huden andre steder

mvh dova

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 17-10-06 22:15

Hehe man må da kunne få den lille smule af der sidder i kanterne, kan jo ikke helt undgå at få lidt på ører og sådan - kan da ik rende rundt med sorte ører

Kommentar
Fra : peremilolsen

Dato : 17-10-06 22:26

Hej det hårfarve du har fået på huden er lige til at fjeren med et stykke fugtig køkkenrulle / papir så er der ingen problemer

Hilsen
Per Olsen

Ps
Jeg ved det for jeg farver tit hår på min kone

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-10-06 23:46

Sørg for at rense kanten rundt med opvredet vat straks efter indfarvning, så er det minimalt, hvad der er tilbage. Resten slides hurtigt af.

Moster Frisør

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-10-06 08:56

lad det sidde og se om det danner mode

btw har jeg da i sin tid aldrig oplevet at hårfarve ikke forsvandt igen

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 18-10-06 10:44

Hehe ja det går nok af, det meste gik af i badet, men der sidder stadig lidt helt inde ved hårrodskanten, men det går nok af næste gang jeg skal i bAD :)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-10-06 10:56

Jam, der er hele 2 måneder til jul......

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 18-10-06 12:09

Hehe så er der good tid inden jul

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-10-06 12:59

Alså - det var mht til dit bad, jeg tænkte på he he

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 18-10-06 19:03

hihi

Accepteret svar
Fra : SACA2

Modtaget 100 point
Dato : 28-10-06 18:08

en anden gang smører du kinder, hals og øre ind i verseline...så er det lige til at tørre af ....smiler..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-10-06 23:48

Vaseline hedder det.... sorry

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 29-10-06 20:33

Tak for svaret SACA2. Det vil jeg prøve næste gang :)