/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Star Wars Fanfilm
Fra : SlowPols
Vist : 637 gange
120 point
Dato : 17-10-06 13:34

Halløjsa..
Jeg og nogle venner er ved og lave en Star Wars Fanfilm og vi skulle gerne have nogle forskellige lydeffekter såsom:

- eksplosioner
- blasters/lasers
- starfighter lydeffekter (altså lyde som flyet laver, gerne en masse)
- computerlyde
- div. maskinerilyde
- lyssværd (har en del men vil gerne have flere)
- R2-lyde

Udover disse lydeffekter er der også en mængde andre ting vi gerne vil have:

- Realistiske eksplosioner (som vi kan putte ind i filmen)
- Hjælp til hvordan vi kan lave en god "lightspeed" effekt

Hvis nogen kunne hjælpe med dette ville bare være superb
Hvis nogen har nogle andre star wars ting eller bare noget andet som kunne være til brug så sig endelig til.

På forhånd tak
MVH
Niels

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-10-06 13:37

http://www.blueharvest.net/sound/

Her er nogle forskelllige lyde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-06 14:57

Optag de lyde du skal bruge fra filmene - for dem har I vel....

Det er da langt det nemmeste og mest originale....

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 18-10-06 15:23

Måske er det en mulighed, men for det første aner jeg ikke hvordan jeg skal gøre det uden at forringe kvaliteten og for det andet er der jo musik meget af tiden i star wars filmene og derfor ville det være svært og få mange lydeffekter uden musik i baggrunden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-06 15:36

Her er en masse om emnet

http://www.filmsound.org/starwars/