/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
VW BUGGY
Fra : jensegon
Vist : 917 gange
200 point
Dato : 16-10-06 22:26

Jeg står for og vil købe en VW BUGGY , er der nogen der har erfaring med, hvad man skal være opmærksom på, for ikke at gøre en al for dårligt handel.(Jeg håber på at finde en til under 50.ooo)

På forhånd TAK.
JENSEGON

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-10-06 22:34

http://buggy.info-side.dk/

Måske noget her.

Men ellers, at den er ordentligt ´bygget, at motor og det mekaniske er i orden,

Og at papirerne er i orden m.h.t. godkendelser af de konstruktive ændringer. Det burde dog ikke være et problem såfremt den tidligere har været synet og indregistreret i DK.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Tri

Modtaget 200 point
Dato : 17-10-06 00:17

Jeg kan ikke give dig et direkte svar, men hvis du kontakter en af folkene på vwnettet.dk, så er der nok en eller anden der kan give dig et tip eller to!

Det er nemmere at få en samtale igang med folkene på vwnettet.dk hvis man opretter en brugerprofil

Tri

Godkendelse af svar
Fra : jensegon

Dato : 19-10-06 19:27

Tak for svaret Tri.