/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
6oér musik
Fra : nett2
Vist : 509 gange
200 point
Dato : 15-10-06 17:05

Hej Alle! Jeg leder efter et gammelt nummer, fra ca. slutningen af 60érne. Jeg ved ikke hvem der synger, eller hvad nummeret hedder. men omkvæet bliver sunget af nogle børn, som synger noget i retningen af: Rose Jack Rose Jack, get off my back go into town, dont let them down, oh no, oh no.
Jeg ved det er en sparsom oplysning. Men jeg krydser fingre!.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-06 17:08

Jeg har pladen, De synger Groser Jack Groser Jack.
Det er fra - Ekserpt from a teenage opera.
Med Kieth West.
Skal lige kontrollere mine oplysninger

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 210 point
Dato : 15-10-06 17:12

Lidt stavefejl men ellers er det rigtigt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Keith_West

Kommentar
Fra : nett2

Dato : 15-10-06 19:58

Hola Teil !
Det lyder som om, at du har fat i noget af det rigtige. Jeg har søgt på bla. Safe-Share for at finde noget, dog uden held. Jeg er utrolig spændt, og arbejder videre på sagen. Indtil videre tak!!
Hasta luego

Kommentar
Fra : nett2

Dato : 15-10-06 22:05

Hej igen!!
Nu har jeg arbejdet videre p[ sagen, og er ikke l;ngere i tvivl. Dit svar var korrekt og det har gjort mig rigtig glad. Tusind tak for hj;lpen. Nu er der problemer med tasterne. Tak igen!!!

Godkendelse af svar
Fra : nett2

Dato : 15-10-06 22:08

Tak for svaret Teil. Jeg er evig lykkelig. Du er dagens helt. Tak Tak!!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-10-06 06:25

Velbekomme