/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Erfaring med Internetbanker?
Fra : taliskoko
Vist : 703 gange
100 point
Dato : 15-10-06 14:47

Hey.

Er der nogen Kandu'er der har erfaring, gode eller dårlige, men Internetbanker såsom
Basisbank og Skandiabank.????

Jeg er måske lidt gammeldags, og frygter rådgivningen forsvinder.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-10-06 16:46

Ingen erfaring men bare en betragtning.
Citat
Jeg er måske lidt gammeldags, og frygter rådgivningen forsvinder.

Ja - det er nok ikke noget for dig, som måske kan bruge lidt rådgivning.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-10-06 16:49

Måske der er behov for at gentage spørgsmålet:
Citat
Er der nogen Kandu'er der har erfaring, gode eller dårlige, men Internetbanker såsom
Basisbank og Skandiabank.????

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 15-10-06 16:50

Jeg har brugt Skandiabanken i mange år nu og er ganske godt tilfreds, mildt sagt. Det er fantastisk nemt at sidde hjemme og ordne sine bankforretninger, betale regninger og hele tiden have fuld indsigt i saldobeholdning m.m.
Når jeg har haft brug for rådgivning har jeg ringet ind og som regel klarer den første man taler med, problemet.
De er søde og venlige og jeg synes jeg får bedre service end i min gamle BGbank.
Gør det - jeg tror ikke du vil fortryde.
Og der er helt sikkert en del at spare

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-06 16:54

Vi har kun gode erfaringer med vores netbank.
Aktiehandel overførsel af penge til andre lande,
ja det kører uden problemer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-06 16:55

Hvorfor skulle rådgivningen forsvinde?
Nej behovet bliver større jo flere brugere.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-10-06 17:01

Teil; Det jeg frygter at miste er den der personlige kontakt med sin bank-rådgiver ved optagelser af lån feks. billån osv. Eller sådan lidt specieller situationer der kræver kassekreditten får et nøk op. Eller hvad???

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-10-06 17:03

Sorry
Det skal ikke ske oftere...........tror jeg.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-06 17:06

Ingen grund til uro, der vil altid være brug for en personlig bankrådgiver.
Lokal personlig betjening vil altid eksistere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-10-06 17:07

Hov forkert profil.

Sorry
Det skal ikke ske oftere...........tror jeg.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-10-06 18:26

Citat
Hov forkert profil.

Sorry [Ked af det]
Det skal ikke ske oftere...........tror jeg. [Glad]

Næh det skal det vel ikke... Bare du styrer dine profiler, så styrer jeg mine penge...

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 16-10-06 21:40

Vi har ikke siden netbanker blev introduceret haft almindelig bankforbindelser, og det har fungeret over al forventning.

Jeg kan ikke engang huske hvornår jeg sidst har talt med vores banker, vi klarer det med e-mail, hvis der er noget ellers pr. telefon.

Jeg har haft Skandiabanken fra den startede og var en af de første kunder, og det har jeg aldrig fortrudet.

Vi har også andre banker, som min far sagde " man skal aldrig lægge alle sine æg i samme rede" og DET tror jeg er en god tankegang, man skal i hvertfald - som par - IKKE have samme konto og heller ikke samme bank.
Tænk hvis én af jer dør, så lukkes alt, hvis i har samme bankkonto.

Hvor er det så lige pengene skal komme fra til alt, og jeg siger - det er dyrt, megeet dyrt.

Det var måske ikke helt det du spurgte om, men jeg kunne ikke nære mig, da vi lige har oplevet det på nært hold.