/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Terkel i knibe
Fra : californiaIII
Vist : 935 gange
100 point
Dato : 10-10-06 18:54

Hej
Har investeret i DVD filmen Terkel i Knibe - Special edition. Købt i Føtex. Nu har jeg i en time prøvet at se DVD en med dansk tale. Men der er kun valg mellem norsk og svensk tale. Uanset hvad jeg gør kan filmen kun starte på dansk eller norsk. Kan nogen hjælpe mig til at se filmen på dansk? Cover m.v. er på dansk og med dansk tale. udvalgte afsnit i ekstramaterialet er også på dansk. bare ikke selve filmen. HJÆLP
venlig hilsen
Susanne

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 10-10-06 19:26

Mens filmen kører så prøv at skifte med language knappen på fjernbetjeningen.

Kommentar
Fra : californiaIII

Dato : 10-10-06 19:29

Det har jeg prøvet. Det virkede desværre ikke. Fatter ikke, at der ikke er 3 muligheder i opsætning af sprog: DANSK, SVENSK og NORSK, men kun de to sidste.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 10-10-06 19:34

hvad sprog er der i menuen? virker underlige at du kan vælge dk tale på de enkelte kapitler, men ikke selve filmen.

Hvad med computeren, hvordan opfører den sig der

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 10-10-06 19:35

Lyder mystisk, men der forekommer vel produktionsfejl. Prøv at ringe til Nordisk Film.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-10-06 19:35

Det kan være der er sket en fejl mht dvd filmen. Hvis du ikke kan se den på computeren heller, så kør ned med den og forklar problemet

Kommentar
Fra : californiaIII

Dato : 10-10-06 19:57

Måske er dvd-en til det svenske, men ikke det danske marked. Altså pakket forkert, da coveret er på dansk. eg kan slet ikke vælge dansk i filmen, men kan bare konstatere, at ekstramaterialet er med dansk tale, mens filmen ikke er det. Mystisk.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 10-10-06 21:22

selv om den er til det svenske marked, burde han kunne vælge dk tale

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-10-06 22:31

tror altså der er en fejl på den. Gå ned i butikken og få en ny

Accepteret svar
Fra : pbk1972

Modtaget 100 point
Dato : 22-10-06 21:44

Jeg har lige set min film "Terkel i knibe".Jeg havde både dansk tale som tekst på,jeg tror også det må være din film,der er noget i vejen med.Prøv at spille filmen hos nogle du kender,eller prøv at låne filmen af andre.Held og Lykke.

Godkendelse af svar
Fra : californiaIII

Dato : 22-10-06 23:20

Tak for svaret pbk1972.

Kommentar
Fra : pbk1972

Dato : 23-10-06 13:16

Hej californialll
Jeg er glad for at jeg kunne hjælpe dig.Jeg har prøvet at stå med en film,som jeg ikke kunne afspille,eller hvor min film hakkede,mens andres dvd-afspillere nemt kunne afspille filmen uden problemer.
Tak for point.
Hilsen pbk1972.