/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
begrænsning i udst.
Fra : Zwekja
Vist : 1464 gange
210 point
Dato : 08-10-06 21:36

Hvordan fjerner man begrænsningen (plumben) i en standart udstødning, hvis den ikke sider i forrøret?

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 09-10-06 16:14

Man tager variomatic skjoldet af og tager blæserhjulet af, så sidder den på den anden side.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 09-10-06 21:57

Køb en tunudstødning!!! Behold din gamle udstødning til vhis du bliver snuppet.
Det giver også meget bedre.
Husk lettere ruller og større dyse.

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 09-10-06 22:05

puch1 ... jeg snakker ikke om skiven! men begrænsningen i udstødningen!
og noshyguy, jeg bad ikke om din mening, så jeg prøver lige igen:

Hvordan fjerner man begrænsningen i en standart udstødning, vis den ikke sider i forrøret?

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 10-10-06 20:16

Så hjælp dig selv.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 10-10-06 21:35

Hej. du tager variomatic skjoldet af og tager blæserhjulet af, så den sidder på den anden side. Du kam nemlig se den der.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 10-10-06 23:30

den udstødning jeg havde gjorde jeg følgende.

jeg savede den yderste del af med en sav. Den der sad væk fra cylinderen.

Og så borede jeg den anden ud (den der sad i rører ved Cylinderen)
(Den sad fast med en svejsning, og så borede jeg bare svejsningen over, og kunne tage den ud.

Ved ikke om det er den samme model som din

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 11-10-06 06:09

godt spørsmål.......

Annuller spørgsmålet
Fra : Zwekja

Dato : 12-11-06 11:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål