/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Opkobling Portugal?
Fra : food_life
Vist : 594 gange
200 point
Dato : 08-10-06 19:54

Hej - jeg skal på ferie/arbejde i ca 1½ måned nær Lissabon. Skal bo i en lille lokal landsby, hvor der ikke er fastnet eller kabel tv indlagt. Nu vil jeg gerne have min bærbare med og være konstant opkoblet til det portugisiske net - har tidligere brugt vodafone til Danmark; men 60,- kr pr mb, så hvilken billigere løsning kan jeg finde?

mvh

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-10-06 20:56

Dette bruges også i Portugal:
http://en.fon.com/
En slags deling af netforbindelse.
En af folkene bag var også med til at starte skype.

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 01-02-07 18:39

du kan evt købe et portugisisk taletidskort til din mobil,og så bruge den som modem. det gør jeg selv, da jeg er eksportchauffør. jeg har taletidskort til det meste af europa. to steder har jeg abonnement