/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Pinnacle studio 10
Fra : gajl
Vist : 343 gange
200 point
Dato : 08-10-06 10:46

Jeg har installeret pinnacle og det fungerer fint til jeg skal til at brænde. så skriver det at det ikke kan finde brænder, jeg kan ikke finde ud at hvor jeg finder brænderen

hilsen gajl

Kommentar
Fra : alka

Dato : 09-10-06 07:51

Du kan enten brænde fra fil der ligger på HDD eller fra et brænderprogram der ikke har noget med Pinnacle at gøre. Har du fulgt brænderproceduren i menuen i Pinnacle, og den ikke findes har du et opsætningsproblem, da programmet selv finder brænderen. Jeg har selv ver. 10.5. God fornøjelse.

Kommentar
Fra : gajl

Dato : 11-10-06 10:02

Tak for svaret, jeg bruger Nero, det irreterede mig bare at programmet ikke kunne finde brænderen