/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Begrænsninger
Fra : decision
Vist : 891 gange
30 point
Dato : 30-12-02 19:04

Ville lige vide hvor meget min PGO Hot 50 (årgang 2002) ville komme til at køre hvis man fjerner Skiven, Tætner Blindrøret og sætter et Big Max Topstykke på istedet.
Og om der er nogle der er kloge og ved om man bare kan sætte et nyt topstykke på uden man skal ha andet.
Eller har du/i andre tips (det skal ikk være noget synligt).

Kommentar
Fra : pepZ

Dato : 30-12-02 19:39

harj junjo jeg tror det hele går galt hehe

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 30-12-02 23:12

den vil omkring 90-100 kmt.

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 30 point
Dato : 06-01-03 20:23

ca: 70km/t men jeg ville sætte et tuntopstykke fra malossi på i stedet det giver mere bundtræk og en bedre sound, hastigheden vil være den samme. Hvis du absolut vil sætte et Big Max topstykke på skal du lige huske at du skal bore det ene pindbolthul 2 mm større, du kan se på det lovlige hvadfor et hul det er.
Held og lykke med dit forehavende.

Mvh.
Japse.

Kommentar
Fra : SSM

Dato : 23-01-03 14:55

Den vil nok køre omkring 80-85km/t, jeg ved ikke med topstykket, hvis det passer, tror jeg ikke at det hjælper noget!