/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp til optagelse af tv-prog
Fra : dvnielsen
Vist : 412 gange
150 point
Dato : 06-10-06 13:22

Jeg ville meget gerne optage et program i aften, men her hvor jeg sidder har jeg ikke mulighed for det. Er der en der kan være behjælpelig med at optage DanmarksQuizzen på Tv2 Charlie i aften klokken 18.30?

Jeg håber at spørgsmålet er iorden og at den er i den rigtige kategori.

De venligste hilsner
Daniel V. Nielsen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-10-06 14:04

Jeg ville nok sætte det under Anden Fritid

Kan desværre ikke tage TV2 Charlie

Hanne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-10-06 14:40

Hvis du ikke får en til at optage programmet for dig, så bliver det genudsendt søndag den 8.10.06 kl. 15:20

Hvis du da kan vente så længe