/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Ingen kontakt til 2. HD
Fra : develop
Vist : 261 gange
40 point
Dato : 06-10-06 11:29

Hej.
Jeg har reinstalleret WinXP og kan nu ikke komme i kontakt med min 2. HD - Maxtor.
Jeg kan se disken i Diskhåndtering, men den har intet drev-bogstav - diskens navn står under drevenhed, men uden bogstav. Drevet vises ikke i stifinder.

I disk håndtering er drevet vist som:
Diskenhed: All my shit, Layout: Partion, Type: Grundlæggende, Filsystem: NTFS, Status: I orden (Aktiv), Kapacitet: 12,11 GB, Ledig plads: 5,57 GB, Ledig plads 46%, Fejltolerance: Nej, Spild: 0%.

Når jeg højreklikker på disken i diskhåndtering er eneste mulighed: Slet partition - alle andre muligheder er "gray-et out".

HJÆLP - hvad skal jeg gøre for at få fat i alle mine billeder der ligger derpå??????????

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 06-10-06 11:34

Importer disken

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 06-10-06 11:35

Det gøres i diskhåntering.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-10-06 12:36

Du har to diske synlige i diskhåndtering.
Er de begge aktive
Der hvor dit styresystem ligger - er det på C:

Kommentar
Fra : helgec

Dato : 06-10-06 14:22

Jeg tror du har mistet din partitionstabel - download og kør TESTDISK - guide på http://www.helgec.dk/lost%20partition.html -- hvis du ikke kan gendanne din tabel kan du gendanne data med TESTDISK - guide på http://www.helgec.dk/lost%20data.html

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-10-06 15:29

I diskhåndtering,i venstre side af omtalte disk,højre klik i det grå område,altså uden for den lange boks>
initialiser