/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
MOTO LEONI
Fra : pryning
Vist : 529 gange
50 point
Dato : 05-10-06 08:14

Vi har været så letsindige at komme til at bestille nogle varer hos Moto Leoni.
Da de kom var sædet defekt, to af varerne var forkerte og 2 varer manglede.
Den ene vare kom dog et par dage senere.

Siden er det ikke lykkedes mig at komme i kontakt med firmaet.
Jeg har skrevet ca 10 mails, til alle de email adresser jeg har kunnet finde.
Jeg har ringet ca 50 gange på de telefonnumre jeg har kunnet finde.
Jeg har været forbi på adressen hvor de hører hjemme, men der var hermetisk lukket.

Er der andre der har oplevet det med Moto Leoni ?

Har i nogle forslag til hvad man skal gøre ?

Mvh

Rene

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 05-10-06 15:52

forbrugerklagenævnet to the max ;)

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 05-10-06 17:24

Jeg har også købt lidt dele hos Moto Leoni, bla. Udstødning og krumtap til min Yamaha. Delene var iorden, men det lignede ikke noget der kom fra et Professionelt firma...
Men du har jo kun den mulighed at kontakte forbrugerklagenævnet eller at blive ved med at skrive til ham..... Held & Lykke.....

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 06-10-06 19:24

Jeg har aldrig hørt godt om det firma, og efter sigende har han haft så store problemer med sure kunder at han har bygget et meget stort hegn rundt om huset, og afhentningsvare leveres igennem et hul i porten.

ps. hvem fanden driver den type firma fra sin privatadresse?
det ligger i Skovlunde ik?

Kommentar
Fra : pryning

Dato : 08-10-06 10:09

Jeg har jo også været ude forbi og det ligger i udkanten af et villa-område, hvor der også ligger andre mindre virksomheder.